Prijava škode ali izplačila

Za hitrejši postopek se prijavite v i.triglav in določene podatke v nadaljevanju
postopka vam bomo avtomatsko predizpolnili.

Za začetek postopka opišite, kaj se je zgodilo, ali kakšno izplačilo po življenjskem zavarovanju uveljavljate.
Na podlagi zapisanih podatkov boste usmerjeni na ustrezno področje.

0 / 1000 znakov

Prijavite škodo na vašem vozilu

Potrebovali boste

  • podatke o zavarovalni polici
  • podrobnosti o škodnem dogodku
  • popis in fotografije nastale škode (poškodbe od blizu in 3-4 korake od vozila)
  • fotografije vozila (diagonalna slika vozila, številka števca in številka šasije)

Za prijavo škode, ki vam jo je povzročila tretja oseba, boste potrebovali številko zavarovalne police povzročiteljevega vozila, osebne podatke povzročitelja škode ter registrsko številko vozila.

Predviden čas: 15 minut

Če vam je toča poškodovala vozilo, izpolnite obrazec na povezavi tukaj. Poklicali vas bomo in se dogovorili za kraj in čas ogleda vašega poškodovanega vozila.

Nadaljuj

Prijavite škodo na domu in ostalem premoženju zaradi vloma, naravne nesreče ali drugih dejavnikov.

Potrebovali boste

  • podatke o zavarovalni polici
  • podrobnosti o škodnem dogodku
  • popis in fotografije nastale škode

Če je za škodo kriva tretja oseba, boste potrebovali številko police za zavarovanje odgovornosti povzročitelja.

Predviden čas: 15 minut

Nadaljuj

Uredite izplačilo PREDUJMA, ODKUPA ali DOŽIVETJA iz naslova življenjskih zavarovanj.

Potrebovali boste

  • podatke o zavarovalni polici
  • podatke za nakazilo

Za določene oblike izplačila boste morali naložiti ustrezno dokazilo, skladno s pogoji zavarovanja.

Predviden čas: 15 minut

Nadaljuj

Postopek ni na voljo brez prijave v i.triglav.

Uredite ENKRATNO IZPLAČILO iz pokojninskih zavarovanj.

Potrebovali boste

  • podatke o zavarovalni polici
  • podatke za nakazilo
  • dokazilo o statusu upokojenca (če ste že upokojeni)

Če želite izplačilo v obliki POKOJNINSKE RENTE, osebno obiščite poslovalnico Zavarovalnice Triglav. Predstavili vam bomo vse možnosti in vam pomagali izbrati pravo za vas.

Predviden čas: 15 minut

Začni postopek

Postopek ni na voljo brez prijave v i.triglav.

Uredite povračilo stroškov iz zavarovanj Triglav Zdravje (Specialisti, Specialisti+, Specialisti Nezgoda, Zobje, Zobje+).

Potrebovali boste

  • podatke o zavarovalni polici
  • račun za opravljene storitve
  • medicinsko dokumentacijo (v kolikor je potrebna za izplačilo)
  • podatke za nakazilo

Pri zavarovanjih Zobje in Zobje+ lahko opravite tudi najavo zobozdravstvene storitve ter uredite izplačilo zavarovalnine v primeru raka ustne votline.

Predviden čas: 15 minut

Nadaljuj

Uredite izplačilo nadomestila iz nezgodnih zavarovanj.

Potrebovali boste

  • podatke o zavarovalni polici
  • zdravstveno dokumentacijo
  • morebitne račune stroškov zdravljenja (originale in ne zgolj kopije izvirnikov)
  • podatke za nakazilo

Za prijavo odgovornosti tretje osebe (telesna poškodba, invalidnost ali smrt bližnje osebe v nezgodi) boste potrebovali tudi številko police in podatke o povzročitelju škode.

Uveljavljate življenjsko ali nezgodno zavarovanje pokojne osebe? Opravite PRIJAVO SMRTI.

Predviden čas: 15 minut

Nadaljuj

Uredite izplačilo iz dodatnih zavarovanj za hude bolezni, psihične težave in poškodbe.

Potrebovali boste

  • podatke o zavarovalni polici
  • podatke o diagnozi
  • zdravstveno dokumentacijo
  • podatke za nakazilo

Predviden čas: 15 minut

Začni postopek

Postopek ni na voljo brez prijave v i.triglav.

Prijavite smrt osebe, ki je bila zavarovana pri Zavarovalnici Triglav. Smrt lahko prijavite iz nezgodnega ali življenjskega zavarovanja.

Potrebovali boste

  • podatke o polici pokojne osebe
  • osebne podatke pokojne osebe
  • podatke o okoliščinah in vzroku smrti
  • potrdilo o smrti
  • podatke za nakazilo

Če je pokojna oseba zavarovana po več policah, lahko oddate samo eno prijavo. Na osnovi prijave bomo preverili še ostale police pri Zavarovalnici Triglav in upravičence obvestili o nadaljnjih korakih.

Predviden čas: 15 minut

Začni postopek

Prijavite škodo pri zdravstvenih zavarovanjih na potovanjih v tujini z asistenco ali pri zavarovanju odpovedi turističnih zavarovanj

Potrebovali boste

  • številko zavarovalne police
  • podatke o oboleli/poškodovani osebi oz. poškodovanem predmetu
  • medicinsko dokumentacijo
  • fotografije poškodovanega predmeta
  • morebitni policijski zapisnik iz tujine
  • račune, ki izkazujejo nastale stroške (original račune nastalih stroškov zdravljenja)
  • podatke za nakazilo (TRR, davčna številka)

Predviden čas: 15 minut

Nadaljuj

Prijavite škodo pri zavarovanju malih živali

Potrebovali boste

  • številko zavarovalne police
  • specificirane veterinarske račune za zdravljenje
  • dokazila o škodi (zdravstvena kartoteka, izvidi opravljenih preiskav, veterinarsko poročilo)
  • podatke za nakazilo (TRR, davčna številka)

Predviden čas: 15 minut

Nadaljuj

Prijavite škodo pri zavarovanju posevkov in plodov

Potrebovali boste

  • številko zavarovalne police
  • podatke za nakazilo (TRR, davčna številka)

Prijavite škodo pri zavarovanju gospodarskih živali

Potrebovali boste

  • številko zavarovalne police
  • podatke o poškodovani ali oboleli živali
  • dokazila o škodi (veterinarsko poročilo, potrdilo o odvozu kadavra, izpis iz registra,...)
  • podatke za nakazilo (TRR, davčna številka)

Predviden čas: 15 minut

Nadaljuj

Pogosta vprašanja

Zavarovanje
doma
Avtomobilsko
zavarovanje
Nezgodna
zavarovanja
Zdravstvena
zavarovanja
V kolikšnem času moram prijaviti škodo?
Škodni primer prijavite čimprej, najkasneje v 3 dneh, ko ugotovite njen nastanek.
Koliko časa traja izpolnjevanje obrazca?

Predviden čas izpolnjevanja obrazca je odvisen od škode, ki jo prijavljate. Postopek lahko skrajšate, če se prijavite v i.triglav profil. V tem primeru se določeni podatki predizpolnijo. Če svojega profila še nimate, si ga lahko ustvarite.

Kaj potrebujem za prijavo škode?

Za prijavo škode, nastale doma, boste potrebovali:

  • podatke o zavarovalni polici (ti se lahko prenesejo iz vašega i.triglav profila, če boste pred izpolnjevanjem obrazca prijavili),
  • podrobnosti o škodnem dogodku,
  • popis in fotografije nastale škode.
Kako naj ravnam ob nastanku škode?
Storite vse, da preprečite nadaljnje nastajanje škode in zavarujte dokazila o nastali škodi. Če je možno, fotografirajte nastalo situacijo in poškodbe ter nas o škodi čim prej obvestite.
Kaj, če v obrazcu narobe ocenim znesek nastale škode?
Vaša začetna ocena višine škode nikakor ne vpliva na višino izplačila. Tu gre samo za oceno, ki cenilni službi omogoča, da izbere najprimernejši način reševanja škodnega primera, na primer, kateri cenilec bo reševal vaš škodni primer, ali je treba opraviti ogled ali ne itd. Zavarovalnina pa bo izplačana na podlagi dejansko ugotovljene škode.
Kaj, če ne vem vseh podatkov, po katerih me obrazec sprašuje?

Ključni podatki so tisti, brez katerih sploh ne moremo začeti reševati škodnega zahtevka. To so predvsem podatki o zavarovancu oz. oškodovancih, kraj in čas nastanka škodnega dogodka ter o vzroku škodnega dogodka.

Če teh podatkov ne boste v celoti navedli, vas bomo najprej pozvali k dopolnitvi prijave škodnega primera.

Če boste izpustili katerega od drugih (manj) pomembnih podatkov, pa bomo manjkajoče podatke pridobili med reševanjem primera.

Kaj, če ne vem, kdaj točno se je škoda zgodila?

Če ne veste točno, kdaj se je škoda zgodila, napišite datum, ko ste ugotovili, da je do nje prišlo.

Kaj naj naredim s poškodovanimi predmeti?

Poškodovane ali uničene stvari hranite do ogleda oziroma dokler ne dobite s strani zavarovalnice drugačnih navodil.

Kakšen je postopek reševanja škodnega zahtevka?

Preko zgornjega obrazca nas obvestite o nastali škodi. Zahtevek bomo obravnavali. Če bo potrebno, vas bomo prosili za dodatne informacije, sicer vas bomo seznanili z rešitvijo.

Ali mi lahko zavarovalnica pomaga najti izvajalca za popravilo škode?

Da. V obrazcu boste imeli na voljo izbrati način popravila škode s pomočjo pogodbenega izvajalca, ki vam ga pomagamo poiskati. Gre za storitev Prijavi – odpravi. Lahko pa se odločite, da škodo popravite sami ali pa sami poiščete mojstra. Če vam izvajalca izberemo mi, z njim neposredno uredimo tudi plačilo.

Ali lahko sam popravim škodo in vseeno dobim izplačilo?

Lahko. V tem primeru cenilec oceni škodo in znesek zavarovalnine nakažemo na vaš TRR.

Koliko časa bom čakal na izplačilo škode?

Prizadevamo si, da vsak zahtevek čim prej obravnavamo. Reševanje vašega zahtevka bo hitrejše, če nam boste zagotovili potrebna dokazila, da lahko določimo temelj za izplačilo in naredimo obračun višine zavarovalnine.

Kaj če ne bom zadovoljen z izplačilom škode?

Če z izplačilom ne boste zadovoljni, se lahko pritožite preko obrazca Pritožbe in pohvale.

V kolikšnem času moram prijaviti škodo?

Škodni primer prijavite čimprej, najkasneje v 3 dneh, ko ugotovite njen nastanek.

Koliko časa traja izpolnjevanje obrazca?

Predviden čas izpolnjevanja obrazca je odvisen od škode, ki jo prijavljate. Postopek lahko skrajšate, če se prijavite v i.triglav profil. V tem primeru se določeni podatki predizpolnijo. Če svojega profila še nimate, si ga lahko ustvarite.

Kaj potrebujem za prijavo škode?

Za prijavo škode, nastale doma, boste potrebovali:

  • podatke o zavarovalni polici (ti se lahko prenesejo iz vašega i.triglav profila, če boste pred izpolnjevanjem obrazca prijavili),
  • podrobnosti o škodnem dogodku,
  • popis in fotografije nastale škode (poškodbe od blizu in 3-4 korake od vozila),
  • fotografije vozila (diagonalna slika vozila, številka števca in številka šasije).
Kaj, če v obrazcu narobe ocenim znesek nastale škode?

Vaša začetna ocena višine škode nikakor ne vpliva na višino izplačila. Tu gre samo za oceno, ki cenilni službi omogoča, da izbere najprimernejši način reševanja škodnega primera, na primer, kateri cenilec bo reševal vaš škodni primer, ali je treba opraviti ogled ali ne itd. Zavarovalnina pa bo izplačana na podlagi dejansko ugotovljene škode.

Kaj, če ne vem vseh podatkov po katerih me obrazec sprašuje?

Ključni podatki so tisti, brez katerih sploh ne more začeti reševati škodnega zahtevka. To so predvsem podatki o zavarovancu oz. oškodovancih, kraj in čas nastanka škodnega dogodka ter vzroku škodnega dogodka.

Če teh podatkov ne boste v celoti navedli, vas bomo najprej pozvali k dopolnitvi prijave škodnega primera.

Če boste izpustili katerega od drugih (manj) pomembnih podatkov, pa bo zavarovalnica manjkajoče podatke pridobila med reševanjem primera.

Kaj, če ne vem, kdaj točno se je škoda zgodila?

Če ne veste točno, kdaj se je škodni dogodek zgodil, napišite datum, ko ste ugotovili, da je do škodnega dogodka prišlo.

Kako prijavim škodo, ki mi jo je na vozilu povzročila tretja oseba?

Če je povzročitelj zavarovan pri Zavarovalnici Triglav, izpolnite zgornji obrazec. Potrebovali boste: številko zavarovalne police povzročiteljevega vozila, osebne podatke povzročitelja škode ter registrsko številko vozila.

Koliko časa bom čakal na izplačilo škode?

Prizadevamo si, da vsak zahtevek čim prej obravnavamo. Reševanje vašega zahtevka bo hitrejše, če nam boste zagotovili potrebna dokazila, da lahko določimo temelj za izplačilo in naredimo obračun višine zavarovalnine.

Kaj če ne bom zadovoljen z izplačilom škode?

Če z izplačilom ne boste zadovoljni, se lahko pritožite preko obrazca Pritožbe in pohvale.

V kolikšnem času moram prijaviti škodo?

Nezgodo prijavite takoj, ko vam zdravstveno stanje to omogoča oziroma po končanem zdravljenju, a najkasneje v roku treh let od izteka koledarskega leta v katerem je nastala nezgoda.

Koliko časa traja izpolnjevanje obrazca?

Predviden čas izpolnjevanja obrazca je odvisen od škode, ki jo prijavljate. Postopek lahko skrajšate, če se prijavite v i.triglav profil. V tem primeru se določeni podatki predizpolnijo. Če svojega profila še nimate, si ga lahko ustvarite.

Kaj potrebujem za prijavo škode?

Za prijavo škode zaradi nezgode boste potrebovali:

  • podatke o zavarovalni polici (ti se lahko prenesejo iz vašega i.triglav profila, če boste pred izpolnjevanjem obrazca prijavili),
  • zdravstveno dokumentacijo,
  • morebitne račune stroškov zdravljenja (originale, ki nam jih pošljete po pošti in ne zgolj kopije izvirnikov),
  • podatke za nakazilo.
Ali lahko prijavim škodo zaradi odgovornosti tretje osebe?

Za prijavo odgovornosti tretje osebe, ki je zavarovana pri Zavarovalnici Triglav (telesna poškodba, invalidnost ali smrt bližnje osebe v nezgodi) boste potrebovali tudi številko police in podatke o povzročitelju škode.

Ali lahko prijavim nezgodno zavarovanje pokojne osebe?

Lahko. Za prijavo smrti iz nezgodnega ali življenjskega zavarovanja boste potrebovali:

  • podatke o polici pokojne osebe,
  • osebne podatke pokojne osebe,
  • podatke o okoliščinah in vzroku smrti,
  • potrdilo o smrti
  • podatke za nakazilo.

Če je pokojna oseba zavarovana po več policah, lahko oddate samo eno prijavo. Na osnovi prijave bomo preverili še ostale police in upravičence obvestili o nadaljnjih korakih.

Koliko časa zavarovalnica potrebuje, da reši zahtevek in izplača zavarovalnino?

Prizadevamo si, da vsak zahtevek čim prej obravnavamo. Reševanje vašega zahtevka bo hitrejše, če nam boste zagotovili potrebna dokazila. V tem primeru, v roku 14 dni izplačamo zavarovalnino.

Kaj če ne bom zadovoljen z izplačilom škode?

Če z izplačilom ne boste zadovoljni, se lahko pritožite preko obrazca Pritožbe in pohvale.

Kako lahko uveljavljam zavarovanje Zobje, Zobje+ ali Zobje Kolektivno?

Pri svojem zobozdravniku opravljeno storitev plačate, mi pa vam na osnovi posredovanega računa in zobozdravstvene dokumentacije povrnemo stroške.

Na zobozdravstvenem pregledu zobozdravniku pojasnite, da za uveljavljanje zavarovanja poleg računa potrebujete tudi:

  • izpolnjen obrazec Poročilo zobozdravnika,
  • izpis iz zobozdravstvenega kartona,
  • slikovno diagnostiko (npr. ortopan).

Za preventivne zobozdravstvene storitve (čiščenje zobnega kamna in peskanje) dokumentacija ni potrebna.

V primeru načrtovanih storitev je potrebna najava zobozdravstvene storitve.

Dokumentacijo lahko posredujete preko:

Ko prejmemo popoln zahtevek, vam povrnemo stroške v dogovorjenem obsegu, v primeru najave načrtovanih zobozdravstvenih storitev pa vas obvestimo o obsegu kritja stroškov.

Postopek uveljavljanja povračila stroškov iz zavarovanja si lahko ogledate na povezavi.

V primeru raka ustne votline zahtevo za izplačilo denarnega nadomestila pošljite preko spletnega obrazca ali Zdravstvene točke z uporabo varnega odložišča.

Kako lahko uveljavljam zavarovanja Specialisti, Specialisti+, Specialisti Kolektivno ali Specialisti Nezgoda?

Če imate napotnico ali izvid in potrebujete zdravstveno obravnavo, pokličite ali pišite na Zdravstveno točko. Organizirali vam bomo termin zdravstvene obravnave. Pri izbiri izvajalca in termina se bomo prilagodili vašim potrebam in željam (blizu službe ali doma, v popoldanskih urah …).

Če imate sklenjeno zavarovanje Specialisti, Specialisti+ ali Specialisti Kolektivno in napotnice osebnega zdravnika še nimate, vam lahko omogočimo pogovor z zdravnikom družinske medicine na daljavo, ki vas lahko v primeru ugotovljene medicinsko utemeljene indikacije napoti na pregled k specialistu. V primeru zdravstvene težave, ki zahteva osebni pregled, je še vedno treba obiskati osebnega zdravnika.

Povračilo stroškov za že opravljene storitve, ki ste jih pri izvajalcu plačali sami, lahko uredite preko Zahtevka za prijavo zavarovalnega primera. Po pregledu popolnega zahtevka vam povrnemo stroške v dogovorjenem obsegu.

Izpolnjenemu obrazcu je potrebno priložiti:

  • medicinsko dokumentacijo, ki je podlaga za uveljavljanje zavarovanja (npr. napotnico, izvid, delovni nalog itd.),
  • izvid opravljene obravnave in
  • račun opravljenih storitev.

Vsako zdravstveno storitev je treba pred izvedbo najaviti zavarovalnici preko Zdravstvene točke in posredovati medicinsko dokumentacijo.

Kako lahko uveljavljam zavarovanje Operacije ali Operacije Kolektivno?

Po opravljeni operaciji pokličite ali pišite na Zdravstveno točko. Dogovorili se bomo, na kakšen način nam boste posredovali vso potrebno medicinsko dokumentacijo (izvid, odpustno pismo itd.), preko varnega odložišča ali po navadni pošti. Po pregledu popolnega zahtevka vam zavarovalnica izplača dogovorjen znesek zavarovalnine.

Zdravstveno točko lahko kontaktirate tudi pred operacijo in pomagali vam bodo pri organizaciji operacije doma ali v tujini. Organizacija operacije v Sloveniji je brezplačna, medtem ko se organizacija v tujini zaračuna po ceniku zavarovalnice. Zavarovalnica lahko izda predhodno soglasje in na vašo željo se zavarovalnina porabi za kritje stroška operacije.

Kako lahko uveljavljam zavarovanja Zdravnik 360 ali Zdravstveni nasvet Kolektivno?

Za uveljavljanje obeh zavarovanj lahko vsak dan v tednu pokličete na 080 28 64, iz tujine +386 2 222 28 64.

Zdravstveno osebje asistenčnega centra Zdravstvena točka bo uredilo povratni klic zdravnika v dogovorjenem terminu.

Kako lahko koristim bon za zdravstvene storitve?

Celoten strošek storitve poravnate pri izvajalcu zdravstvenih ali zobozdravstvenih storitev oziroma v lekarni. Za povračilo stroška v višini bona posredujte vrednostni bon ter račun izvajalca na e-naslov bon@triglav.si ali na naslov Zavarovalnica Triglav, d.d., Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana, s pripisom “Zahtevek – bon”.

Če pri organizaciji zdravstvene storitve potrebujete pomoč, pokličite Zdravstveno točko na 080 28 64.

Ali zdravstvena zavarovanja krijejo stroške pridobivanja zdravstvene dokumentacije?

Zavarovanja ne krijejo stroškov pridobivanja medicinske indikacije (npr. izvid, Poročilo zobozdravnika itd.).

Kako hitro moram oddati zahtevek za povračilo stroškov?

Zahtevek in vso potrebno dokumentacijo nam pošljite čim prej po opravljeni storitvi.

Koliko časa potrebuje zavarovalnica, da reši zahtevek in povrne stroške?

Na podlagi popolnega zahtevka in zahtevanih prilog se zavarovalnica o upravičenosti do povrnitve stroškov ali izplačila nadomestila odloči v 15 dneh in o odločitvi obvesti zavarovanca. Rok se lahko ustrezno podaljša, če je za ugotovitev obstoja in višine obveznosti zavarovalnice potreben daljši čas.

Kako lahko zavarovalnici varno posredujem zdravstveno dokumentacijo?

Zdravstveno dokumentacijo nam lahko varno posredujete z uporabo varnega odložišča, ki omogoča varno (šifrirano) izmenjavo dokumentov oziroma podatkov. Varno odložišče zagotavlja, da lahko dokumente v čitljivi (nešifrirani) obliki vidijo le pooblaščene osebe zavarovalnice in uporabnik varnega odložišča. Dokumenti so med prenosom in hrambo nečitljivi (šifrirani). Funkcionalnost varnega odložišča obsega tako prevzem kot tudi odlaganje dokumentov preko telekomunikacijskega omrežja na varen način in preko infrastrukture, ki jo zagotavlja zavarovalnica.

Za varno posredovanje dokumentacije in uporabo varnega odložišča se dogovorite z Zdravstveno točko.