KAJ BOM POTREBOVAL V PROCESU SKLEPANJA?
Svetujemo vam, da si pred začetkom sklepanja avtomobilskega zavarovanja pripravite:
KAJ POMENI NOVO AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE?
Novo avtomobilsko zavarovanje sklepate v primeru, če:
KATERA VOZILA LAHKO ZAVARUJEM PREKO SPLETA?
Preko spleta lahko sklenete zavarovanje osebnega vozila, ki je v lastni fizične osebe, razen za oldtimerje, rent-a-car vozila, taksije, testna vozila, vozila z več škodnimi dogodki v preteklem zavarovalnem obdobju in vozila višjih cenovnih vrednosti.
KDAJ LAHKO SKLENEM ZAVAROVANJE?
Če imate preteklo zavarovanje sklenjeno pri drugi zavarovalnici, lahko zavarovanje sklenete v obdobju 30 dni pred iztekom preteklega zavarovanja in še 30 dni po izteku zavarovanja.
KATERE VRSTE AVTOMOBILSKIH ZAVAROVANJ LAHKO SKLENEM PREKO SPLETA?
Preko spleta lahko sklenete:
K tem zavarovanjem lahko dodate akcijska zavarovanja:
KAKO LAHKO PRIDOBIM MEDNARODNO (ZELENO) KARTO?
Mednarodno (zeleno) karto lahko brezplačno naročite v postopku sklepanja in jo prejmete po elektronski pošti skupaj z ostalo zavarovalno dokumentacijo. Natisnite jo na kakovosten bel papir, tako da bo besedilo jasno in dobro berljivo.
LAHKO ZAVAROVANJE PREKO SPLETA SKLENEM KOT PRAVNA OSEBA?
Na spletu lahko sklenete zavarovanje le kot fizična oseba. Če želite zavarovanje skleniti kot pravna oseba, lahko zavarovanje uredite preko zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555.
KAKO LAHKO PLAČAM ZAVAROVALNO PREMIJO?
Po zaključenem postopku sklepanja lahko zavarovalno premijo plačate s kreditno kartico (Mastercard, Visa), plačilno kartico (Activa Maestro), spletno banko (NLB Klik) ter VALÚ. Zavarovalno dokumentacijo vam bomo po zaključenem postopku sklepanja in plačilu poslali na vaš e-naslov.
Lahko se odločite za takojšnje plačilo, plačilo po obrokih s položnico ali plačilo po obrokih s trajnikom. V primeru obročnega plačila se prvi obrok plača takoj.
KAM SE LAHKO OBRNEM ZA POMOČ?
Za dodatno pomoč in informacije glede uporabe spletne strani smo vam na voljo preko e-maila info@triglav.si ali telefonske številke zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555. Vsi podatki o Zavarovalnici Triglav, d.d. so dostopni na triglav.si in triglav.eu. Podatki o poslovanju in solventnosti Zavarovalnice Triglav so dostopni v Letnem poročilu, ki je objavljeno na triglav.eu.
ZAKAJ SE OBDELUJEJO IN KAKŠNA JE PRAVNA PODLAGA ZA OBDELAVO MOJIH OSEBNIH PODATKOV?
Vaše osebne podatke obdelujemo, da vam lahko pripravimo (informativni) izračun premije za želeno zavarovanje, da lahko vi preverite in določite specifike vozila (npr. naknadno vgrajena dodatna oprema) in s tem poskrbite, da vozilo primerno zavarujete, ter da lahko z vami sklenemo zavarovalno pogodbo in vas obveščamo o z njo povezanih informacijah (pošiljanje zavarovalne dokumentacije, obveščanje o poteku in obnovi zavarovanja…).
ALI ME LAHKO ZAVAROVALNICA KONTAKTIRA GLEDE POSTOPKA SKLENITVE ZAVAROVANJA?
Če bi se v postopku sklepanja ugotovilo, da ste pri sklepanju zavarovanja na internetu naleteli na težave in postopka sklenitve niste zaključili, vas lahko kontaktiramo preko telefona ali e-pošte, ki sta nam ju v postopku sklepanja zaupali, in vam pomagamo oz. svetujemo pri sklenitvi zavarovanja.
KAKO PRIDOBITE MOJE PODATKE?
Vaše podatke pridobimo, ko jih vnesete v sklepalno aplikacijo ali pa te podatke pri nas že hranimo, ker ste v preteklosti sklenili zavarovanje ali pa ste se registrirali v digitalno poslovalnico i.triglav. Podatke pridobivamo tudi iz Eurotax baze in Registra o zavarovanju avtomobilske odgovornosti za motorna in priklopna vozila, ki so zavarovana in registrirana v R. Sloveniji (RAZ).
KATERE OSEBNE PODATKE V ZVEZI Z MANO OBDELUJETE?
V postopku spletnega sklepanja za namen priprave informativnega izračuna premije in sklenitve zavarovanja ter obveščanje v zvezi z njem potrebujemo naslednje vaše podatke:
Da poenostavimo postopek sklepanja, podatke o vozilu (znamka, model in tip vozila, serijska in dodatna oprema) pridobimo iz Eurotax baze na osnovi VIN oziroma registrske številke. Na podlagi prikazane znamke, modela in tipa vozila preverite, da je predmet zavarovanja (vozilo, ki ga zavarujete) pravilno opredeljen. Če podatkov ne moremo pridobiti iz navedenih baz (ker npr. oprema ni zajeta že v serijski ali dodatni opremi vozila), jih morate vnesti sami (npr. naknadno vgrajena dodatna oprema).
E-naslov, ki ga boste oddali v postopku sklepanja zavarovanja, bomo uporabili za posredovanje zavarovalne pogodbe, zavarovalne police, splošnih zavarovalnih pogojev ter ostale dokumentacije in informacij, ki so povezane z zavarovanjem, hkrati pa vas bomo na ta naslov obveščali tudi o vseh pomembnih spremembah zavarovanja. Na ta naslov boste prejeli tudi obvestila o obnovi zavarovanja in UPN naloge za plačilo, če boste izbrali to možnost plačila.
Če želite način obveščanja spremeniti, lahko to kadarkoli storite v svojem i.triglav profilu, ali nam pišite na info@triglav.si.
Vaše kontaktne podatke in druge podatke, ki jih boste oddali v naslednjih korakih, lahko uporabimo tudi za namen analize in izboljšanja uporabniške izkušnje ali pomoč pri sklepanju zavarovanja. Več informacij o obdelavi osebnih podatkov si preberite v Politiki zasebnosti.
KDAJ LAHKO OBNOVIM AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE PREKO SPLETA?
Zavarovanje lahko obnovite v obdobju od 30 dni pred iztekom do izteka zavarovanja. Izjema so police, ki vsebujejo le zavarovanje avtomobilske odgovornosti, katere lahko obnovite tudi do 30 dni po izteku zavarovanja.
V KATERIH PRIMERIH NE MOREM OBNOVITI ZAVAROVANJA PREKO SPLETA?
Na spletu ne morete obnoviti zavarovanja:
KAJ BOM POTREBOVAL V POSTOPKU OBNOVE ZAVAROVANJA?
Potrebovali boste:
KAJ SE JE SPREMENILO?
Če vaše trenutno zavarovanje vključuje osnovno asistenco, boste v postopku sklepanja lahko izbirali med novo asistenco Mini in asistenco Plus. Pri tem vam svetujemo sklenitev asistence Plus, ki vam nudi asistenčne storitve za vozilo in za zavarovanca, medtem ko Mini zagotavlja pomoč in oskrbo samo za vozilo.
Odbitne franšize v odstotkih novo nabavne vrednosti vozila oziroma odstotkih škode smo nadomestili z odbitno franšizo v fiksnem znesku. V tabeli lahko vidite, kakšne so nove vrednosti franšiz glede na predhodno izbiro:
PREDHODNA VREDNOST FRANŠIZE | NOVA VREDNOST FRANŠIZE |
brez | brez |
1 % od novonabavne vrednosti | 200 EUR |
2 % od novonabavne vrednosti | 400 EUR |
4 % od novonabavne vrednosti | 800 EUR |
8 % od novonabavne vrednosti | 800 EUR |
16 % od novonabavne vrednosti | 800 EUR |
5 % od izračunane dajatve zavarovalnice | 200 EUR |
10 % od izračunane dajatve zavarovalnice | 400 EUR |
15 % od izračunane dajatve zavarovalnice | 800 EUR |
20 % od izračunane dajatve zavarovalnice | 800 EUR |
25 % od izračunane dajatve zavarovalnice | 800 EUR |
KAKO LAHKO SPREMENIM ZAVAROVANJE, ČE SO SE MOJE POTREBE SPREMENILE?
Pri obnovi zavarovanja preko spleta ne morete spreminjati obsega kritij na polici. Če želite dodati in/ali odvzeti posamezna zavarovalna kritja, lahko to storite pri zavarovalnem zastopniku ali na prodajnem mestu Zavarovalnice Triglav.
KAKO LAHKO PRIDOBIM MEDNARODNO (ZELENO) KARTO?
Mednarodno (zeleno) karto lahko naročite v postopku sklepanja in jo prejmete po elektronski pošti skupaj z ostalo zavarovalno dokumentacijo. Natisnite jo na kakovosten bel papir, tako da bo besedilo jasno in dobro berljivo.
LAHKO ZAVAROVANJE PREKO SPLETA SKLENEM KOT PRAVNA OSEBA?
Na spletu lahko sklenete zavarovanje le kot fizična oseba. Če želite zavarovanje skleniti kot pravna oseba, lahko zavarovanje uredite preko zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555.
KAKO LAHKO PLAČAM ZAVAROVALNO PREMIJO?
Po zaključenem postopku sklepanja lahko zavarovalno premijo plačate s kreditno kartico (Mastercard, Visa), plačilno kartico (Activa Maestro), spletno banko (NLB Klik) ter VALÚ. Zavarovalno dokumentacijo vam bomo po zaključenem postopku sklepanja in plačilu poslali na vaš e-naslov.
Lahko se odločite za takojšnje plačilo, plačilo po obrokih s položnico ali plačilo po obrokih s trajnikom. V primeru obročnega plačila se prvi obrok plača takoj.
KAM SE LAHKO OBRNEM ZA POMOČ?
Za dodatno pomoč in informacije glede uporabe spletne strani smo vam na voljo preko e-maila info@triglav.si ali telefonske številke zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555. Vsi podatki o Zavarovalnici Triglav, d.d. so dostopni na triglav.si in triglav.eu. Podatki o poslovanju in solventnosti Zavarovalnice Triglav so dostopni v Letnem poročilu, ki je objavljeno na triglav.eu.
KAKO BOSTE OBDELOVALI MOJE PODATKE?
E-naslov, ki ga boste oddali v postopku sklepanja zavarovanja, bomo uporabili za posredovanje zavarovalne pogodbe, zavarovalne police, splošnih zavarovalnih pogojev ter ostale dokumentacije in informacij, ki so povezane z zavarovanjem, hkrati pa vas bomo na ta naslov obveščali tudi o vseh pomembnih spremembah zavarovanja. Na ta naslov boste prejeli tudi obvestila o obnovi zavarovanja in UPN naloge za plačilo, če boste izbrali to možnost plačila. Če želite način obveščanja spremeniti, lahko to kadarkoli storite v svojem i.triglav profilu, ali nam pišite na info@triglav.si. Vaše kontaktne podatke in druge podatke, ki jih boste oddali v naslednjih korakih, lahko uporabimo tudi za namen analize in izboljšanja uporabniške izkušnje ali pomoč pri sklepanju zavarovanja. Več informacij o obdelavi osebnih podatkov si preberite v Politiki zasebnosti.