KAJ LAHKO ZAVARUJETE?
Zavarujete lahko objekte v Sloveniji, ki so vpisani v bazo GURS (Geodetska uprava Republike Slovenije) in opremo v njih. Na podlagi naslova nepremičnine bomo tako avtomatično prejeli potrebne podatke za izračun premije (površino, leto izgradnje in tip gradnje). Če podatek o neto površini nepremičnine ni ustrezen, ga lahko popravite. V tem primeru se bruto površina samodejno preračuna glede na vneseno neto površino.
Na spletu lahko zavarujete hišo do 400 m2 neto površine (oziroma 500 m2 bruto površine) in stanovanje do 300 m2 neto površine. V primeru, da je kvadratura večja, lahko zavarovanje doma uredite preko zavarovalnega zastopnika ali pokličite na telefonske številke 080 555 555.
NAČIN ZAVAROVANJA
Zavarovanje bo sklenjeno na novo vrednost. Če je nepremičnina starejša od 37 let, vas bomo dodatno vprašali po letnicah morebitnih obnov (streha, fasada, okna/vrata, napeljava) za izračun amortiziranosti objekta. Če bo ta višja od 40 %, bo zavarovanje sklenjeno na dejansko vrednost.
ZAČETEK ZAVAROVANJA
Zavarovanje lahko sklenete z začetkom veljavnosti naslednji dan oziroma za do 30 dni vnaprej.
TRAJANJE POLICE
Sklenjena polica je permanentna, kar pomeni, da čas trajanja zavarovanja ni določen, polica pa se nadaljuje iz leta v leto. Po poteku zavarovalnega leta prejmete obračun zavarovalne premije za naslednje zavarovalno leto. Zavarovanje lahko prekinete s pisno odstopno izjavo, ki mora biti podana vsaj tri mesece pred koncem tekočega zavarovalnega leta (3 mesece preden bi prejeli obračun premije za novo zavarovalno leto). Odstopno izjavo lahko posredujete pisno na naslov Zavarovalnica Triglav, d.d., Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana ali na e-naslov info@triglav.si.
OGLED NA DALJAVO
Za poškodovane nepremičnine je po sklenitvi zavarovanja obvezen še ogled nepremičnine na daljavo oz. pošiljanje fotografij poškodovanih delov objekta. Prejeli boste SMS z linkom in navodili za izvedbo ogleda nepremičnine na daljavo.
POPUSTI
Na zavarovanje se priznajo ugodnosti iz naslova vašega Triglav kompleta. Ob sklenitvi zavarovanja lahko unovčite tudi kupon iz akcije AvtoMobilno zavarovanje.
LAHKO ZAVAROVANJE PREKO SPLETA SKLENEM KOT PRAVNA OSEBA ALI SAMOSTOJNI PODJETNIK?
Na spletu lahko sklenete zavarovanje le kot fizična oseba. Če želite zavarovanje skleniti kot pravna oseba ali samostojni podjetnik, lahko zavarovanje uredite preko zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555.
PLAČILO
Zavarovalno premijo lahko plačate s kreditno kartico (Mastercard, Visa), plačilno kartico (Activa Maestro), spletno banko (NLB Klik) ter VALÚ. Zavarovalno dokumentacijo vam bomo po izvedenem plačilu poslali na vaš e-naslov. Lahko se odločite za enkratno plačilo ali plačilo po obrokih s položnico. V primeru obročnega plačila se prvi obrok plača takoj.
POMOČ
Za dodatno pomoč in informacije glede uporabe spletne strani smo vam na voljo preko e-maila info@triglav.si ali telefonske številke 080 555 555. Vsi podatki o Zavarovalnici Triglav, d.d. so dostopni na triglav.si in triglav.eu. Podatki o poslovanju in solventnosti Zavarovalnice Triglav so dostopni v Letnem poročilu, ki je objavljeno na triglav.eu.
KATERE OSEBNE PODATKE V ZVEZI Z MANO OBDELUJETE?
V postopku spletnega sklepanja za namen priprave informativnega izračuna premije in sklenitve zavarovanja ter obveščanje v zvezi z njim potrebujemo naslednje vaše podatke:
E-naslov, ki ga boste oddali v postopku sklepanja zavarovanja, bomo uporabili za posredovanje zavarovalne police, splošnih zavarovalnih pogojev in ostale dokumentacije ter informacij, ki so povezane z zavarovanjem, hkrati pa vas bomo na ta e-naslov obveščali tudi o vseh pomembnih spremembah zavarovanja. Na ta e-naslov boste prejeli tudi obvestila o obnovi zavarovanja. Če želite način obveščanja spremeniti, lahko to kadarkoli storite v svojem i.triglav profilu, ali nam pišite na info@triglav.si. Vaše kontaktne podatke in druge podatke, ki jih boste oddali v naslednjih korakih, lahko uporabimo tudi za namen analize in izboljšanja uporabniške izkušnje ali pomoč pri sklepanju zavarovanja. Več informacij o obdelavi osebnih podatkov in vaših pravicah v zvezi s tem, si preberite v Politiki zasebnosti.
ZAKAJ SE OBDELUJEJO MOJI OSEBNI PODATKI?
Vaše osebne podatke obdelujemo, da vam lahko pripravimo (informativni) izračun premije za želeno zavarovanje, ter da lahko z vami sklenemo zavarovalno pogodbo in vas obveščamo o z njo povezanih informacijah (pošiljanje zavarovalne dokumentacije, obveščanje o poteku in obnovi zavarovanja…).
ALI ME LAHKO ZAVAROVALNICA KONTAKTIRA GLEDE POSTOPKA SKLENITVE ZAVAROVANJA?
Če bi se v postopku sklepanja ugotovilo, da ste pri sklepanju zavarovanja na internetu naleteli na težave in postopka sklenitve niste zaključili, vas lahko kontaktiramo preko telefona ali e-pošte, ki sta nam ju v postopku sklepanja zaupali, in vam pomagamo oz. svetujemo pri sklenitvi zavarovanja.
KAKO PRIDOBITE MOJE PODATKE?
Vaše podatke pridobimo, ko jih vnesete v sklepalno aplikacijo ali pa te podatke pri nas že hranimo, ker ste v preteklosti sklenili zavarovanje, ali pa ste se registrirali v digitalno poslovalnico i.triglav.