Zavarovanje naprav je kasko zavarovanje, ki krije uničenje, poškodovanje, okvaro ali odtujitev naprave. Zavarujete lahko belo tehniko, mobilne aparate, prenosne in ostale naprave.
KDAJ LAHKO SKLENEM ZAVAROVANJE?
Zavarovanje lahko sklenete v obdobju 7 koledarskih dni od dneva nakupa naprave oz. datuma izdaje računa za nakup nove naprave.
ALI LAHKO SKLENEM ENO ZAVAROVANJE ZA VEČ NAPRAV?
Ne. Za vsako napravo morate posebej skleniti zavarovanje.
ZA KOLIKO ČASA LAHKO ZAVARUJEM NAPRAVO?
Trajanje zavarovanja je odvisno od vrste naprave.
KAKŠNA JE LAHKO VREDNOST NAPRAVE, DA JO LAHKO ZAVARUJEM?
Belo tehniko, TV, namizne računalnike in ostale naprave lahko zavarujete, če je vrednost posamezne naprave ob nakupu med 100 EUR in 5.000 EUR, nakupna vrednost pametnih ur, tablic, prenosnih računalnikov in mobitelov pa je lahko med 100 EUR in 2.000 EUR.
JE ZAVAROVALNO KRITJE GEOGRAFSKO OMEJENO?
Zavarovalno kritje velja na območju celega sveta, storitve iz naslova zavarovanja in popravil zavarovanih stvari pa se izvajajo v Republiki Sloveniji.
KATERE POPUSTE IMAM NA VOLJO?
Pri sklenitvi zavarovanja vam priznamo ugodnost oz. višino popusta vašega Triglav kompleta. Ob sklenitvi zavarovanja lahko izkoristite tudi kupon iz akcije AvtoMobilno.
LAHKO ZAVAROVANJE PREKO SPLETA SKLENEM KOT PRAVNA OSEBA ALI SAMOSTOJNI PODJETNIK?
Na spletu lahko sklenete zavarovanje le kot fizična oseba. Če želite zavarovanje skleniti kot pravna oseba ali samostojni podjetnik, lahko zavarovanje uredite preko zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555.
KAKO JE S PLAČILOM?
Po zaključenem postopku sklepanja lahko zavarovalno premijo plačate s kreditno kartico (Mastercard, Visa), plačilno kartico (Activa Maestro) in sicer z enkratnim plačilom celotne premije. Zavarovalno dokumentacijo vam bomo po zaključenem postopku sklepanja in plačilu poslali na vaš e-naslov.
KAM PO POMOČ?
Za dodatno pomoč in informacije glede uporabe spletne strani smo vam na voljo preko e-maila info@triglav.si ali telefonske številke zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555. Vsi podatki o Zavarovalnici Triglav, d.d. so dostopni na triglav.si in triglav.eu. Podatki o poslovanju in solventnosti Zavarovalnice Triglav so dostopni v Letnem poročilu, ki je objavljeno na triglav.eu.
KATERE OSEBNE PODATKE V ZVEZI Z MANO OBDELUJETE?
V postopku spletnega sklepanja za namen priprave informativnega izračuna premije in sklenitve zavarovanja ter obveščanje v zvezi z njim potrebujemo naslednje vaše podatke:
E-naslov, ki ga boste oddali v postopku sklepanja zavarovanja, bomo uporabili za posredovanje zavarovalne police, splošnih zavarovalnih pogojev in ostale dokumentacije ter informacij, ki so povezane z zavarovanjem, hkrati pa vas bomo na ta e-naslov obveščali tudi o vseh pomembnih spremembah zavarovanja. Na ta e-naslov boste prejeli tudi obvestila o obnovi zavarovanja. Če želite način obveščanja spremeniti, lahko to kadarkoli storite v svojem i.triglav profilu, ali nam pišite na info@triglav.si. Vaše kontaktne podatke in druge podatke, ki jih boste oddali v naslednjih korakih, lahko uporabimo tudi za namen analize in izboljšanja uporabniške izkušnje ali pomoč pri sklepanju zavarovanja. Več informacij o obdelavi osebnih podatkov in vaših pravicah v zvezi s tem, si preberite v Politiki zasebnosti.
ZAKAJ SE OBDELUJEJO MOJI OSEBNI PODATKI?
Vaše osebne podatke obdelujemo, da vam lahko pripravimo (informativni) izračun premije za želeno zavarovanje, ter da lahko z vami sklenemo zavarovalno pogodbo in vas obveščamo o z njo povezanih informacijah (pošiljanje zavarovalne dokumentacije, obveščanje o poteku in obnovi zavarovanja…).
ALI ME LAHKO ZAVAROVALNICA KONTAKTIRA GLEDE POSTOPKA SKLENITVE ZAVAROVANJA?
V postopku sklepanja zavarovanja ste izrazili namero po sklenitvi zavarovanja. Če bi se v postopku ugotovilo, da ste pri sklepanju zavarovanja preko spleta naleteli na ovire in postopka sklenitve niste zaključili, vas lahko kontaktiramo preko telefona ali e-pošte, ki ste nam ju v postopku sklepanja zaupali in vam pomagamo oz. svetujemo pri sklenitvi zavarovanja.
KAKO PRIDOBITE MOJE PODATKE?
Vaše podatke pridobimo, ko jih vnesete v sklepalno aplikacijo ali pa te podatke pri nas že hranimo, ker ste v preteklosti sklenili zavarovanje, ali pa ste se registrirali v digitalno poslovalnico i.triglav.