Zavarovanje motorja

Prijavite se v digitalno poslovalnico i.triglav in si poenostavite postopek sklepanja s prenosom podatkov z vašega profila in upoštevanimi pripadajočimi popusti.
Prijava

Sklenite novo zavarovanje

Če to vozilo prvič zavarujete pri Zavarovalnici Triglav.

    Potrebovali boste:
  • podatke o motorju (znamka, model, tip, št. šasije),

  • davčno številko,

  • številko police, če želite prenesti bonus,

  • kreditno/plačilno kartico.

Potrebovali boste

Podaljšajte zavarovanje

Če je to vozilo trenutno že zavarovano pri Zavarovalnici Triglav.

    Potrebovali boste:
  • številko obstoječe zavarovalne police,

  • davčno številko,

  • kreditno/plačilno kartico.

Potrebovali boste

Pogosta vprašanja in odgovori

V katerem primeru lahko izberem novo zavarovanje za motorje in v katerem primeru podaljšanje?

Novo zavarovanje za motor lahko izberete, če:

  • zavarujete nov motor, ki še ni bil zavarovan, ali,
  • zavarujete rabljen motor, ki ste ga v preteklem letu imeli zavarovanega pri drugi slovenski zavarovalnici, ali ga še niste imeli zavarovanega.

Podaljšanje zavarovanja izberite, če želite podaljšati zavarovanje za motor, ki je trenutno že zavarovan pri Zavarovalnici Triglav.

Kdaj lahko podaljšam avtomobilsko zavarovanje?

Zavarovanje lahko podaljšate v obdobju od 30 dni pred iztekom zavarovanja. Izjema so police, ki vsebujejo le zavarovanje avtomobilske odgovornosti. Te lahko podaljšate tudi do 30 dni po izteku zavarovanja.

Kdaj lahko sklenem novo zavarovanje?

Če zavarovanje za motor sklepate prvič, je datum začetka zavarovanja lahko največ 30 dni v naprej.

Če imate zavarovanje sklenjeno pri drugi zavarovalnici, pa bi radi zavarovanje sklenili pri nas, lahko to storite 30 dni pred iztekom preteklega zavarovanja in še 30 dni po izteku zavarovanja (velja samo za zavarovanje avtomobilske odgovornosti).

Katere vrste zavarovanj za motorje lahko sklenem preko spleta?

Preko spleta lahko sklenete zavarovanje avtomobilske odgovornosti (AO) in po želji dodate še:

  • zavarovanje voznika za škodo zaradi telesnih poškodb (AO+),
  • pravno zaščito,
  • nezgodno zavarovanje voznika in potnikov,
  • avtomobilsko asistenco in
  • zavarovanje rehabilitacije po prometni nesreči.
Katere popuste lahko pridobim pri sklenitvi preko spleta?

Ob sklenitvi zavarovanja preko spleta lahko pridobite enake popuste kot ob sklenitvi pri zastopniku:

  • do 40 % Triglav komplet popusta,
  • 15 % popusta za prvo zavarovanje vozila v Triglav kompletu (tudi če boste v postopku sklepanja zavarovanja šele pristopili k Triglav kompletu),
  • Triglav komplet bonus (člani Triglav kompleta ste pri sklenitvi novega zavarovanja avtomobilske odgovornosti (AO) deležni posebnega popusta do 50 % glede na najvišji pridobljen bonus kateregakoli člana Triglav kompleta),
  • do 15 % DRAJV popusta,
  • 40 EUR popusta, če boste sklenili paket akcijskih zavarovanj AvtoMobilno in bo osnovna premija na polici presegala 200 EUR.
Katerih motorjev ne morem zavarovati preko spleta?

Preko spleta lahko sklenete ali podaljšate zavarovanje za osebno vozilo, ki je v lastni fizične osebe.

Ne morete pa skleniti ali podaljšati zavarovanja vozila za:

  • oldtimerje,
  • rent-a-car vozila,
  • testna vozila,
  • vozila z več škodnimi dogodki v preteklem zavarovalnem obdobju,
  • vozila višjih cenovnih vrednosti.

V vseh teh primerih lahko zavarovanje uredite preko zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555.

Lahko zavarovanje preko spleta sklenem kot pravna oseba ali samostojni podjetnik?

Na spletu lahko sklenete zavarovanje le kot fizična oseba. Če želite zavarovanje skleniti kot pravna oseba ali samostojni podjetnik, lahko zavarovanje uredite preko zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555.

Ali se moram za sklenitev zavarovanja prijaviti v digitalno poslovalnico i.triglav

Ne. Če pa ste že uporabnik digitalne poslovalnice i.triglav, vam priporočamo, da se pred začetkom sklepanja zavarovanja prijavite, saj bo na ta način postopek sklepanja za vas hitrejši. Registracija v digitalno poslovalnico i.triglav vam prinese tudi dodatni Triglav komplet popust, z zavarovanji lahko upravljate brez obiska poslovalnice, prijavite lahko škodo in spremljate status škodnega zahtevka ter imate popoln pregled nad svojimi naložbami.

Kako lahko plačam zavarovalno premijo?

Zavarovalno premijo lahko plačate s kreditno kartico (Mastercard, Visa) in plačilno kartico (Activa Maestro).

Lahko se odločite za takojšnje plačilo ali plačilo po obrokih s trajnikom. V primeru obročnega plačila se prvi obrok plača takoj.

Katere osebne podatke v zvezi z mano obdelujete?

V postopku spletnega sklepanja za namen priprave informativnega izračuna premije in sklenitve zavarovanja ter obveščanje v zvezi z njim potrebujemo naslednje vaše podatke:

  • identifikacijske in kontaktne podatke (ime, priimek, spol, rojstni datum, davčna številka, naslov stalnega bivališča, podatki o plačilnem sredstvu, št. transakcijskega računa, e-naslov, telefonska številka);
  • podatke v zvezi s predmetom zavarovanja (registrska oziroma VIN številka vozila, št. prevoženih kilometrov).

Na podlagi prikazane znamke, modela in tipa vozila preverite, če je predmet zavarovanja (vozilo, ki ga zavarujete) pravilno opredeljen.

E-naslov, ki ga boste oddali v postopku sklepanja zavarovanja, bomo uporabili za posredovanje zavarovalne police, splošnih zavarovalnih pogojev in ostale dokumentacije ter informacij, ki so povezane z zavarovanjem, hkrati pa vas bomo na ta e-naslov obveščali tudi o vseh pomembnih spremembah zavarovanja. Na ta e-naslov boste prejeli tudi obvestila o obnovi zavarovanja.

Če želite način obveščanja spremeniti, lahko to kadarkoli storite v svojem i.triglav profilu, ali nam pišite na info@triglav.si.

Vaše kontaktne podatke in druge podatke, ki jih boste oddali v naslednjih korakih, lahko uporabimo tudi za namen analize in izboljšanja uporabniške izkušnje ali pomoč pri sklepanju zavarovanja. Več informacij o obdelavi osebnih podatkov in vaših pravicah v zvezi s tem, si preberite v Politiki zasebnosti.

Zakaj se obdelujejo moji osebni podatki?

Vaše osebne podatke obdelujemo, da vam lahko pripravimo (informativni) izračun premije za želeno zavarovanje, da lahko vi preverite in določite specifike vozila (npr. naknadno vgrajena dodatna oprema) in s tem poskrbite, da vozilo primerno zavarujete, ter da lahko z vami sklenemo zavarovalno pogodbo in vas obveščamo o z njo povezanih informacijah (pošiljanje zavarovalne dokumentacije, obveščanje o poteku in obnovi zavarovanja…).

Ali me lahko zavarovalnica kontaktira glede postopka sklenitve zavarovanja?

V postopku sklepanja zavarovanja ste izrazili namero po sklenitvi zavarovanja. Če bi se v postopku ugotovilo, da ste pri sklepanju zavarovanja preko spleta naleteli na ovire in postopka sklenitve niste zaključili, vas lahko kontaktiramo preko telefona ali e-pošte, ki ste nam ju v postopku sklepanja zaupali in vam pomagamo oz. svetujemo pri sklenitvi zavarovanja.

Kako pridobite moje podatke?

Vaše podatke pridobimo, ko jih vnesete v sklepalno aplikacijo ali pa te podatke pri nas že hranimo, ker ste v preteklosti sklenili zavarovanje, ali pa ste se registrirali v digitalno poslovalnico i.triglav.

Kdaj lahko podaljšam avtomobilsko zavarovanje?

Zavarovanje lahko podaljšate v obdobju od 30 dni pred iztekom zavarovanja. Izjema so police, ki vsebujejo le zavarovanje avtomobilske odgovornosti. Te lahko podaljšate tudi do 30 dni po izteku zavarovanja.

4.0.165g