Z nezgodnim zavarovanjem otrok in mladih se lahko zavarujejo otroci in mladi do 26. leta starosti, ne glede na zdravstveno stanje in splošno delovno zmožnost in ne glede na to, ali se šolajo, študirajo oziroma so že zaposleni. Zavarovanje ni vezano na status mlade osebe.
KJE IN KDAJ VELJA ZAVAROVANJE?
Zavarovanje velja doma in v tujini, v prostem času, pri rekreaciji, v šoli oziroma na delu, če je zavarovanec že zaposlen. Določene omejitve veljajo za otroke in mladostnike, ki so aktivni (kategorizirani) športniki ali se ukvarjajo z rizičnimi dejavnostmi, če zavarovanje ni sklenjeno z doplačilom za šport in rizične dejavnosti. V tem primeru se zavarovalnina za nezgode, ki se zgodijo pri športu (treningi in tekmovanja) ali pri izvajanju rizičnih dejavnosti, izplača v višini 66 % od zneska, ki bi ga sicer izplačali (sorazmerni delež).
KAJ KRIJE ZAVAROVANJE, SKLENJENO NA SPLETU?
Zavarovanje krije naslednje zavarovane nevarnosti, ki so posledica nezgode:
KAJ LAHKO DODATNO ZAVARUJEM?
Z doplačilom lahko dodatno zavarujete tudi nezgode, ki se zgodijo pri športnem udejstvovanju (velja za amaterske športnike, ki so registrirani člani klubov ali društev) ali pri opravljanju rizičnih dejavnosti, ki so navedene v pogojih.
ČESA ZAVAROVANJE, SKLENJENO NA SPLETU, NE KRIJE?
Zavarovanje ne krije:
ALI JE KRITJE OMEJENO?
Višina zavarovalnih vsot in morebitnih omejitev izplačila je navedena pri posameznih paketih na zavarovalni polici in v zavarovalnih pogojih.
Če ni posebej dogovorjeno in ni plačana ustrezna višja premija, veljajo omejitve za nezgode, do katerih pride pri športnem udejstvovanju registriranih športnikov ali pri opravljanju drugih rizičnih dejavnosti.
Omejitve veljajo pri osebah, starejših od 14 let, če do nezgode pride pri vožnji z motorjem in zavarovanec ni uporabljal zaščitne čelade, pri vožnji z avtom in zavarovanec ni bil pripet z varnostnim pasom ali se je poškodoval kot sopotnik, voznik pa je bil pod vplivom alkohola ali brez vozniškega dovoljenja.
KDAJ ZAČNE VELJATI KRITJE IN KOLIKO ČASA TRAJA?
Zavarovanje začne veljati ob 24. uri tistega dne, ki je na polici označen kot dan začetka zavarovanja. Začetek zavarovanja ni vezan na trajanje šolskega ali študijskega leta. Zavarovanje lahko sklenete največ 60 dni vnaprej. Obveznost zavarovalnice preneha po izteku 24. ure dneva, ki je v polici naveden kot dan poteka zavarovanja. Zavarovanje preneha tudi, ko poteče zavarovalno leto, v katerem je zavarovanec dopolnil 26. leto starosti, ne glede na dogovorjeno trajanje ob 24. uri dne, ko poteče zavarovalno leto.
KAKO LAHKO ODSTOPIM OD POGODBE?
Če je na polici naveden samo začetek zavarovanja ali je navedeno, da je zavarovanje sklenjeno brez poteka, lahko po preteku enega leta od sklenitve zavarovanja kadarkoli odstopite od zavarovalne pogodbe. Zavarovanje v tem primeru preneha ob izteku meseca, v katerem je bila podana odstopna izjava. Zavarovalnica v tem primeru vrne neizkoriščen del premije.
OTROK IMA STATUS ŠPORTNIKA? ALI JE KRITA NEZGODA PRI ŠPORTU?
Če je otrok ali mladostnik registriran športnik, ima polno kritje le, če ima sklenjeno zavarovanje z doplačilom za šport in rizične dejavnosti. Če doplačilo za šport in rizične aktivnosti ni dodano, pomeni, da se nezgoda, ki jo otrok ali mladostnik utrpi pri športnem udejstvovanju (treningi, tekmovanja), izplača v omejenem obsegu (66 % zavarovalne vsote).
KAJ POMENI REGISTRIRAN ŠPORTNIK?
Otrok, ki se ukvarja s športom in redno trenira pri določenem klubu ter je v njem registriran kot član kluba, je registriran športnik. Zaradi rednega ukvarjanja s športom je tveganje za nezgodo večje.
KDAJ LAHKO KORISTIM 20 % POPUSTA ZA VELIKO DRUŽINO?
20 % popusta za veliko družino lahko koristite ob hkratni sklenitvi zavarovanja za tri ali več otrok. Popust se obračuna avtomatično.
KDAJ LAHKO KORISTIM TRIGLAV KOMPLET POPUST?
Do 40 % Triglav komplet popusta lahko koristite, če ste izbrali Veliki ali Comfort paket in je letna premija brez davka višja od 50 EUR.
KAJ MORAM STORITI, ČE SE OTROK ALI MLADOSTNIK POŠKODUJE?
Če se otrok ali mladostnik poškoduje, uredite naslednje:
LAHKO ZAVAROVANJE PREKO SPLETA SKLENEM KOT PRAVNA OSEBA ALI S. P.?
Na spletu lahko sklenete zavarovanje le kot fizična oseba. Če želite zavarovanje skleniti kot pravna oseba ali samostojni podjetnik, lahko zavarovanje uredite preko zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555.
ALI SE MORAM ZA SKLENITEV ZAVAROVANJA PRIJAVITI V DIGITALNO POSLOVALNICO I.TRIGLAV?
Ne.
Če pa ste že uporabnik digitalne poslovalnice i.triglav, priporočamo, da se pred začetkom sklepanja zavarovanja prijavite, saj bo na ta način postopek sklepanja za vas hitrejši.
Registracija v digitalno poslovalnico i.triglav vam prinese tudi dodatni Triglav komplet popust, z zavarovanji lahko upravljate brez obiska poslovalnice, prijavite lahko škodo in spremljate status škodnega zahtevka in imate popoln pregled nad svojimi naložbami.
KAKO LAHKO PLAČAM ZAVAROVALNO PREMIJO?
Zavarovalno premijo lahko plačate s kreditno kartico (Mastercard, Visa), plačilno kartico (Activa Maestro), spletno banko (NLB Klik) ter Valú.
Lahko se odločite za takojšnje plačilo ali plačilo na obroke, ki se izvaja s trajnikom. Prvi obrok se plača takoj.
KATERE OSEBNE PODATKE V ZVEZI Z MANO OBDELUJETE?
V postopku spletnega sklepanja za namen priprave informativnega izračuna premije in sklenitve zavarovanja ter obveščanja v zvezi z njim potrebujemo naslednje vaše identifikacijske in kontaktne podatke: ime, priimek, spol, rojstni datum, davčno številko, naslov stalnega bivališča, podatke o plačilnem sredstvu, št. transakcijskega računa, e-naslov, telefonsko številko. V primeru sklepanja zavarovanja za otroka pa še podatke otroka (ime, priimek, spol, rojstni datum, naslov stalnega bivališča).
E-naslov, ki ga boste oddali v postopku sklepanja zavarovanja, bomo uporabili za posredovanje zavarovalne police, splošnih zavarovalnih pogojev in ostale dokumentacije ter informacij, ki so povezane z zavarovanjem, hkrati pa vas bomo na ta e-naslov obveščali o vseh pomembnih spremembah zavarovanja.
Na ta e-naslov boste prejeli tudi obvestila o obnovi zavarovanja.
Če želite način obveščanja spremeniti, lahko to kadarkoli storite v svojem i.triglav profilu ali nam pišite na info@triglav.si.
Vaše kontaktne podatke in druge podatke, ki jih boste oddali v naslednjih korakih, lahko uporabimo tudi za namen analize in izboljšanja uporabniške izkušnje ali pomoč pri sklepanju zavarovanja.
Več informacij o obdelavi osebnih podatkov in vaših pravicah v zvezi s tem si preberite v Politiki zasebnosti.
ZAKAJ SE OBDELUJEJO MOJI OSEBNI PODATKI?
Vaše osebne podatke obdelujemo:
ALI ME LAHKO ZAVAROVALNICA KONTAKTIRA GLEDE POSTOPKA SKLENITVE ZAVAROVANJA?
Če bi ugotovili, da ste pri sklepanju zavarovanja na internetu naleteli na težave in postopka sklenitve niste zaključili, vas lahko kontaktiramo po telefonu ali e-pošti, ki ste nam ju v postopku sklepanja zaupali, in vam pomagamo oz. svetujemo pri sklenitvi zavarovanja.
KAKO PRIDOBITE MOJE PODATKE?
Vaše podatke pridobimo, ko jih vnesete v sklepalno aplikacijo, ali te podatke pri nas že hranimo, ker ste v preteklosti sklenili zavarovanje ali pa ste se registrirali v digitalno poslovalnico i.triglav.