Odpoved potovanj

Prijavite se v i.triglav in si poenostavite postopek sklepanja s prenosom podatkov z vašega profila in pripadajočimi popusti.
Prednosti zavarovanja odpovedi potovanj:
  • brezskrbno načrtovanje in organizacija potovanja,

  • zaščita pred nepredvidenimi dogodki kot so bolezen ali nezgoda,

  • kritje velja po celem svetu,

  • tudi za turistične storitve, ki jih kupite preko spleta,

  • turistične storitve različnih ponudnikov lahko zavarujete na isti polici, če gre za isto potovanje.

Popusti in ugodnosti:
  • 40 EUR prihranka

    AKCIJA AVTOMOBILNO

Pogosta vprašanja in odgovori

Kaj je zavarovanje odpovedi potovanj?

Zavarovanje odpovedi potovanj je zavarovanje stroškov, ki vam nastanejo zaradi odpovedi turistične storitve, za katero ste sklenili zavarovanje, pod pogojem, da je vzrok za odpoved eden od v zavarovalni pogodbi določenih nepredvidljivih dogodkov (nevarnosti). Zavarujete lahko eno ali več oseb, ki potujejo skupaj (posamično, družinsko ali skupinsko).

Kateri stroški so kriti z zavarovanjem?

Krite so naslednje nevarnosti:

PAKET A

  • Smrt, nezgoda, nepričakovano poslabšanje zdravstvenega stanja vas ali vaših bližnjih,
  • mobilizacija civilne zaščite in poziv uradnih organov,
  • elementarna nesreča.

PAKET B

  • Elementarna nesreča, epidemija, pandemija ali ogrožena varnost na območju potovanja,
  • teroristično dejanje do 30 dni pred načrtovanim potovanjem v kraju ali na območju načrtovanega potovanja,
  • neposredna vključenost v prometno nesrečo na poti do kraja, iz katerega je bil naročen odhod na potovanje,
  • odpoved poročnega potovanja zaradi odpovedi poroke,
  • odpoved delovnega razmerja s strani delodajalca ipd.

Zavarujete se lahko posebej za nevarnosti iz paketa A, B ali obeh skupaj.

Zavarovalnica glede na izbrani paket krije stroške odpovedi potovanja:

  • tudi družinskim članom zavarovanca, ki so navedeni na isti polici;
  • zavarovancu, ki bi moral na potovanje sam, ker se vsi ostali na isti polici navedeni sopotniki niso mogli udeležiti potovanja zaradi zgoraj navedenih vzrokov.
Kaj je zavarovano?

S sklenitvijo zavarovanja odpovedi potovanj boste poskrbeli za kritje stroškov odpovedi storitev:

  • aranžmaja pri turistični agenciji;
  • nastanitve v hotelu ali druge nastanitve;
  • prevoza (stroški vozovnic);
  • najema vozila (rent a car);
  • prireditev, razstav in drugih dogodkov (stroški vstopnic za koncerte, športne in kulturne dogodke, ekskurzije, izlete, tečaje,...).
Ali je možno skleniti zavarovanje za eno potovanje, ki je sestavljeno iz več turističnih storitev?

Da. Če ste npr. pri različnih ponudnikih kupili letalsko karto, rezervirali nastanitev, najeli vozilo in rezervirali ekskurzijo, lahko z eno zavarovalno polico zavarujete celotno potovanje.

Kdaj moram skleniti zavarovanje odpovedi potovanj?

Zavarovanje odpovedi potovanj je potrebno skleniti:

  • najkasneje 21 dni pred datumom začetka koriščenja turistične storitve oziroma;
  • v 48 urah od nakupa turistične storitve, če je med nakupom in začetkom koriščenja manj kot 21 dni (last minute ponudbe).
Kdaj sklenem posamično, družinsko ali skupinsko zavarovanje?

Zavarovanje velja le za osebe navedene na zavarovalni polici.

S posamičnim zavarovanjem se lahko zavaruje ena sama oseba – sklenitelj zavarovanja. Primerno je za tiste, ki potujejo sami.

Z družinskim zavarovanjem se lahko zavarujeta najmanj dva družinska člana: zakonca, izvenzakonska ali istospolna partnerja ter njuni otroci, pastorki ali posvojenci do 18. leta oz. do 26. leta, če se šolajo in bivajo na skupnem naslovu.

S skupinskim zavarovanjem se lahko zavarujeta najmanj dve osebi, ki ne ustrezata opredelitvi družine pri družinskem zavarovanju, če potujeta skupaj in sta navedeni na isti polici. Skupinsko zavarovanje je namenjeno potovanju s prijatelji ali v skupini.

Kaj ni zavarovano?

Zavarovanje ne krije stroškov odpovedi:

  • če je stroške dolžan povrniti kdo drug (npr. organizator koncerta);
  • če zahtevek za prijavo škodnega dogodka ni bil pravočasno prijavljen (pred začetkom koriščenja turistične storitve) oz. če ni bila dostavljena vsa zahtevana dokumentacija;
  • če je odpoved posledica ukrepov, povezanih z epidemijo ali pandemijo Covid-19;
  • če je zavarovanec že začel koristiti turistično storitev.

V primeru odpovedi potovanj zaradi smrti, nezgode ali nepričakovanega poslabšanja zdravstvenega stanja ne krije stroškov:

  • če so bile posledice nezgode oz. zdravstveno stanje znani pred sklenitvijo zavarovanja;
  • če smrt, nezgoda ali poslabšanje zdravstvenega stanja zavarovancu ne onemogoča potovanja.

V primeru odpovedi potovanja zaradi mobilizacije civilne zaščite ter poziva sodnih in upravnih organov ne krije stroškov:

  • če osebna prisotnost zavarovanca ni obvezna;
  • če je udeležba pred organom prestavljiva.

Odpoved potovanja zaradi elementarne nesreče v kraju bivanja ne krije stroškov:

  • če nesreča zavarovancu ne onemogoča potovanja.

Odpoved potovanja zaradi obsežne škode na domu ne krije stroškov:

  • če izvedba nujnih sanacijskih del zavarovancu ne onemogoča potovanja.
Kje je zavarovanje veljavno?

Zavarovanje velja na območju celega sveta.

Kakšne so moje obveznosti?

Obvezno je:

  • skleniti zavarovanje najkasneje 21 dni pred začetkom koriščenja turistične storitve. Če je med nakupom turistične storitve in začetkom koriščenja te storitve manj kot 21 dni, pa je potrebno zavarovanje skleniti v roku 48 ur od nakupa storitve;
  • prijaviti okoliščine, pomembne za zavarovanje in ocenitev nevarnosti pri sklenitvi zavarovalne pogodbe;
  • pravočasno plačati premijo;
  • pisno obvestiti ponudnika turistične storitve o odpovedi takoj, ko izvemo za razlog odpovedi;
  • obvestiti zavarovalnico o nastalem zavarovalnem primeru najpozneje v treh dneh, ko izvemo za razlog odpovedi, vendar ne kasneje kot pred začetkom koriščenja turistične storitve;
  • ob uveljavljanju zavarovalnine zahtevek za prijavo škodnega dogodka dokumentirati;
  • obvestiti zavarovalnico o spremembi svojega osebnega imena ali prebivališča oziroma firme ali sedeža v petnajstih dneh od dneva spremembe.
Kdaj začne zavarovanje veljati in kdaj preneha?

Jamstvo zavarovalnice se začne, če ni drugače dogovorjeno, ob 00:00 uri tistega dne, ki je na zavarovalni polici naveden kot začetek zavarovanja, pod pogojem, da je bila do takrat plačana zavarovalna premija.

Zavarovanje preneha po izteku 24. ure dneva, ki je v polici naveden kot dan poteka zavarovanja oz. do začetka koriščenja storitve, ki ste jo zavarovali.

Ali je kritje omejeno?
  • Pri uveljavljanju škode iz naslova odpovedi potovanj zavarovanec sam krije 5 % vrednosti dajatve zavarovalnice, vendar ne manj kot 30 EUR po zavarovalnem primeru;
  • zavarovanje velja za dogovorjeno turistično storitev na polici;
  • zavarovanje velja le za osebe navedene na zavarovalni polici;
  • če zavarovanec organizatorja potovanja o odpovedi ne obvesti takoj, ko izve, da se potovanja ne bo mogel udeležiti, so kriti le stroški, ki bi jih bil dolžan plačati ob takojšnji odpovedi.
Kako prijavim škodni dogodek?

Zahtevek za prijavo škodnega dogodka lahko opravite preko spleta ali pri zastopniku, najkasneje do datuma koriščenja turistične storitve.

Lahko zavarovanje preko spleta sklenem kot pravna oseba ali s.p.?

Na spletu lahko sklenete zavarovanje le kot fizična oseba. Če želite zavarovanje skleniti kot pravna oseba ali samostojni podjetnik, lahko zavarovanje uredite preko zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555.

Ali se moram za sklenitev zavarovanja prijaviti v digitalno poslovalnico i.triglav?

Ne. Če pa ste že uporabnik digitalne poslovalnice i.triglav, vam priporočamo, da se pred začetkom sklepanja zavarovanja prijavite, saj bo na ta način postopek sklepanja za vas hitrejši. Registracija v digitalno poslovalnico i.triglav vam omogoča, da lahko z zavarovanji upravljate brez obiska poslovalnice, prijavite lahko škodo in spremljate status škodnega zahtevka ter imate popoln pregled nad svojimi naložbami.

Katere osebne podatke v zvezi z mano obdelujete?

V postopku spletnega sklepanja za namen priprave informativnega izračuna premije in sklenitve zavarovanja ter obveščanje v zvezi z njim potrebujemo naslednje vaše podatke:

  • identifikacijske in kontaktne podatke (ime, priimek, spol, rojstni datum, davčna številka, naslov stalnega bivališča, podatki o plačilnem sredstvu, št. transakcijskega računa, e-naslov, telefonska številka);
  • v primeru družinskega ali skupinskega zavarovanja pa še podatke družinskih članov ali oseb s katerimi potujete (ime, priimek, spol, rojstni datum, naslov stalnega bivališča).

E-naslov, ki ga boste oddali v postopku sklepanja zavarovanja, bomo uporabili za posredovanje zavarovalne police, splošnih zavarovalnih pogojev in ostale dokumentacije ter informacij, ki so povezane z zavarovanjem, hkrati pa vas bomo na ta e-naslov obveščali tudi o vseh pomembnih spremembah zavarovanja.

Če želite način obveščanja spremeniti, lahko to kadarkoli storite v svojem i.triglav profilu, ali nam pišite na info@triglav.si.

Vaše kontaktne podatke in druge podatke, ki jih boste oddali v naslednjih korakih, lahko uporabimo tudi za namen analize in izboljšanja uporabniške izkušnje ali pomoč pri sklepanju zavarovanja. Več informacij o obdelavi osebnih podatkov in vaših pravicah v zvezi s tem, si preberite v Politiki zasebnosti.

Zakaj se obdelujejo moji osebni podatki?

Vaše osebne podatke obdelujemo, da vam lahko pripravimo (informativni) izračun premije za želeno zavarovanje, ter da lahko z vami sklenemo zavarovalno pogodbo in vas obveščamo o z njo povezanih informacijah (pošiljanje zavarovalne dokumentacije, obveščanje o poteku in obnovi zavarovanja…).

Ali me lahko zavarovalnica kontaktira glede postopka sklenitve zavarovanja?

V postopku sklepanja zavarovanja ste izrazili namero po sklenitvi zavarovanja. Če bi se v postopku ugotovilo, da ste pri sklepanju zavarovanja preko spleta naleteli na ovire in postopka sklenitve niste zaključili, vas lahko kontaktiramo preko telefona ali e-pošte, ki sta nam ju v postopku sklepanja zaupali, in vam pomagamo oz. svetujemo pri sklenitvi zavarovanj.

Kako pridobite moje podatke?

Vaše podatke pridobimo, ko jih vnesete v sklepalno aplikacijo ali pa te podatke pri nas že hranimo, ker ste v preteklosti sklenili zavarovanje, ali pa ste se registrirali v digitalno poslovalnico i.triglav.

Katere popuste lahko pridobim pri sklenitvi preko spleta?

Preko spleta lahko unovčite kupon za 40 EUR, če ste sklenili paket akcijskih zavarovanj Avtomobilno v sklopu avtomobilskega zavarovanja in pridobili kupon za ugodnost in bo osnovna premija na polici presegala 200 EUR.

Več o ugodnosti: AvtoMobilno.

Kako lahko plačam zavarovalno premijo?

Zavarovalno premijo lahko plačate s kreditno kartico (Mastercard, Visa) in plačilno kartico (Activa Maestro).

4.0.165g