Zavarovanje krije stroške odpovedi potovanja, nastanitve, prevoza ali vstopnice za prireditev zaradi nepredvidenega dogodka.
Zavarovanje vam krije stroške odpovedi:
Zavarovanje velja tudi za turistične storitve, ki jih kupite preko spleta. Z eno zavarovalno polico lahko zavarujete tudi več turističnih storitev, ki so del enega potovanja in so kupljene pri različnih ponudnikih.
Obveščamo vas, da če sklepate zavarovanje odpovedi turističnih potovanj, ki vsebuje B paket kritij, zavarovanje ne krije stroškov, ki jih boste imeli ob odpovedi potovanja zaradi SARS-CoV-2 v državi ali na območju kamor potujete.
Zavarovanje je treba skleniti:
Kupon iz akcije AvtoMobilno zavarovanje je mogoče unovčiti preko spleta.
LAHKO ZAVAROVANJE PREKO SPLETA SKLENEM KOT PRAVNA OSEBA ALI SAMOSTOJNI PODJETNIK?
Na spletu lahko sklenete zavarovanje le kot fizična oseba. Če želite zavarovanje skleniti kot pravna oseba ali samostojni podjetnik, lahko zavarovanje uredite preko zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555.
PLAČILO
Po zaključenem postopku sklepanja lahko zavarovalno premijo plačate s kreditno kartico (Mastercard, Visa) in plačilno kartico (Activa Maestro). Zavarovalno dokumentacijo vam bomo po zaključenem postopku sklepanja in plačilu poslali na vaš e-naslov.
POMOČ
Za dodatno pomoč in informacije glede uporabe spletne strani smo vam na voljo preko e-maila info@triglav.si ali telefonske številke zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555. Vsi podatki o Zavarovalnici Triglav, d.d. so dostopni na triglav.si in triglav.eu. Podatki o poslovanju in solventnosti Zavarovalnice Triglav so dostopni v Letnem poročilu, ki je objavljeno na triglav.eu.
KATERE OSEBNE PODATKE V ZVEZI Z MANO OBDELUJETE?
V postopku spletnega sklepanja za namen priprave informativnega izračuna premije in sklenitve zavarovanja ter obveščanje v zvezi z njim potrebujemo naslednje vaše podatke:
E-naslov, ki ga boste oddali v postopku sklepanja zavarovanja, bomo uporabili za posredovanje zavarovalne police, splošnih zavarovalnih pogojev in ostale dokumentacije ter informacij, ki so povezane z zavarovanjem, hkrati pa vas bomo na ta e-naslov obveščali tudi o vseh pomembnih spremembah zavarovanja. Na ta e-naslov boste prejeli tudi obvestila o obnovi zavarovanja. Če želite način obveščanja spremeniti, lahko to kadarkoli storite v svojem i.triglav profilu, ali nam pišite na info@triglav.si. Vaše kontaktne podatke in druge podatke, ki jih boste oddali v naslednjih korakih, lahko uporabimo tudi za namen analize in izboljšanja uporabniške izkušnje ali pomoč pri sklepanju zavarovanja. Več informacij o obdelavi osebnih podatkov in vaših pravicah v zvezi s tem, si preberite v Politiki zasebnosti.
ZAKAJ SE OBDELUJEJO MOJI OSEBNI PODATKI?
Vaše osebne podatke obdelujemo, da vam lahko pripravimo (informativni) izračun premije za želeno zavarovanje, ter da lahko z vami sklenemo zavarovalno pogodbo in vas obveščamo o z njo povezanih informacijah (pošiljanje zavarovalne dokumentacije, obveščanje o poteku in obnovi zavarovanja…).
ALI ME LAHKO ZAVAROVALNICA KONTAKTIRA GLEDE POSTOPKA SKLENITVE ZAVAROVANJA?
V postopku sklepanja zavarovanja ste izrazili namero po sklenitvi zavarovanja. Če bi se v postopku ugotovilo, da ste pri sklepanju zavarovanja preko spleta naleteli na ovire in postopka sklenitve niste zaključili, vas lahko kontaktiramo preko telefona ali e-pošte, ki ste nam ju v postopku sklepanja zaupali in vam pomagamo oz. svetujemo pri sklenitvi zavarovanja.
KAKO PRIDOBITE MOJE PODATKE?
Vaše podatke pridobimo, ko jih vnesete v sklepalno aplikacijo ali pa te podatke pri nas že hranimo, ker ste v preteklosti sklenili zavarovanje, ali pa ste se registrirali v digitalno poslovalnico i.triglav.