Zavarovanje je namenjeno za turistična in poslovna potovanja oziroma za bivanje v tujini z namenom študija ali dela v tujini.
Pri izbiri letnega zavarovanja bodite pozorni na izbiro pravega zavarovanja, saj ponujamo dve različici zavarovanja, in sicer za:
TRAJANJE LETNE POLICE
Sklenjena polica je permanentna, kar pomeni, da čas trajanja zavarovanja ni določen, polica pa se nadaljuje iz leta v leto. Po poteku zavarovalnega leta prejmete obračun zavarovalne premije za naslednje zavarovalno leto. Zavarovanje lahko prekinete s pisno odstopno izjavo, ki mora biti podana vsaj tri mesece pred koncem tekočega zavarovalnega leta (3 mesece preden bi prejeli obračun premije za novo zavarovalno leto). Odstopno izjavo lahko posredujete pisno na naslov Zavarovalnica Triglav, d.d., Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana ali na e-naslov info@triglav.si.
KJE VELJA ZAVAROVANJE
Zavarovanje velja povsod po svetu, razen na ozemlju Slovenije in države, kjer ima zavarovanec stalno ali začasno uradno bivališče.
POPUSTI IN UGODNOSTI
Na zavarovanje se priznajo ugodnosti iz naslova vašega Triglav kompleta. Ob sklenitvi zavarovanja lahko unovčite tudi kupon iz akcije AvtoMobilno zavarovanje.
POTRDILO O ZAVAROVANJU V ANGLEŠKEM JEZIKU
Če za potovanje v tujino potrebujete dokazilo o kritju stroškov v zvezi s koronavirusom, ali če potrebujete dokazilo o sklenjenem zavarovanju odgovornosti, ki jo sedaj zahtevajo nekateri upravljavci smučišč v tujini, boste skupaj z ostalo dokumentacijo prejeli tudi zavarovalno polico in potrdilo o vsebini zavarovalnega kritja v zvezi s koronavirusom v angleškem jeziku.
LAHKO ZAVAROVANJE PREKO SPLETA SKLENEM KOT PRAVNA OSEBA ALI SAMOSTOJNI PODJETNIK?
Na spletu lahko sklenete zavarovanje le kot fizična oseba. Če želite zavarovanje skleniti kot pravna oseba ali samostojni podjetnik, lahko zavarovanje uredite preko zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555.
PLAČILO
Po zaključenem postopku sklepanja lahko zavarovalno premijo plačate s kreditno kartico (Mastercard, Visa), plačilno kartico (Activa Maestro), spletno banko (NLB Klik) ter Valú. Zavarovalno dokumentacijo vam bomo po zaključenem postopku sklepanja in plačilu poslali na vaš e-naslov.
POMOČ
Za dodatno pomoč in informacije glede uporabe spletne strani smo vam na voljo preko e-maila info@triglav.si ali telefonske številke zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555. Vsi podatki o Zavarovalnici Triglav, d.d. so dostopni na triglav.si in triglav.eu. Podatki o poslovanju in solventnosti Zavarovalnice Triglav so dostopni v Letnem poročilu, ki je objavljeno na triglav.eu.
KATERE OSEBNE PODATKE V ZVEZI Z MANO OBDELUJETE?
V postopku spletnega sklepanja za namen priprave informativnega izračuna premije in sklenitve zavarovanja ter obveščanje v zvezi z njim potrebujemo naslednje vaše podatke:
E-naslov, ki ga boste oddali v postopku sklepanja zavarovanja, bomo uporabili za posredovanje zavarovalne police, splošnih zavarovalnih pogojev in ostale dokumentacije ter informacij, ki so povezane z zavarovanjem, hkrati pa vas bomo na ta e-naslov obveščali tudi o vseh pomembnih spremembah zavarovanja. Na ta e-naslov boste prejeli tudi obvestila o obnovi zavarovanja. Če želite način obveščanja spremeniti, lahko to kadarkoli storite v svojem i.triglav profilu, ali nam pišite na info@triglav.si. Vaše kontaktne podatke in druge podatke, ki jih boste oddali v naslednjih korakih, lahko uporabimo tudi za namen analize in izboljšanja uporabniške izkušnje ali pomoč pri sklepanju zavarovanja. Več informacij o obdelavi osebnih podatkov in vaših pravicah v zvezi s tem, si preberite v Politiki zasebnosti.
ZAKAJ SE OBDELUJEJO MOJI OSEBNI PODATKI?
Vaše osebne podatke obdelujemo, da vam lahko pripravimo (informativni) izračun premije za želeno zavarovanje, ter da lahko z vami sklenemo zavarovalno pogodbo in vas obveščamo o z njo povezanih informacijah (pošiljanje zavarovalne dokumentacije, obveščanje o poteku in obnovi zavarovanja…).
ALI ME LAHKO ZAVAROVALNICA KONTAKTIRA GLEDE POSTOPKA SKLENITVE ZAVAROVANJA?
Če bi se v postopku sklepanja ugotovilo, da ste pri sklepanju zavarovanja na internetu naleteli na težave in postopka sklenitve niste zaključili, vas lahko kontaktiramo preko telefona ali e-pošte, ki sta nam ju v postopku sklepanja zaupali, in vam pomagamo oz. svetujemo pri sklenitvi zavarovanja.
KAKO PRIDOBITE MOJE PODATKE?
Vaše podatke pridobimo, ko jih vnesete v sklepalno aplikacijo ali pa te podatke pri nas že hranimo, ker ste v preteklosti sklenili zavarovanje, ali pa ste se registrirali v digitalno poslovalnico i.triglav.