TRAJANJE POLICE
Sklenjena polica je permanentna, kar pomeni, da čas trajanja zavarovanja ni določen - zavarovanje spremlja zavarovano žival vse življenje. Po poteku zavarovalnega leta prejmete samo obračun zavarovalne premije za naslednje zavarovalno leto.
Vse želene spremembe zavarovanja je potrebno urediti z dodatkom k polici, zavarovanje pa je možno odpovedati s pisno izjavo po preteku enega leta od sklenitve zavarovanja. V tem primeru zavarovanje preneha z zadnjim dnem meseca, v katerem je podana pisna odstopna izjava.
POPUSTI
Na zavarovanje se priznajo ugodnosti iz vašega Triglav kompleta. Ob sklenitvi zavarovanja lahko unovčite tudi kupon in bon iz akcije AvtoMobilno zavarovanje. Če zavarujete psa ali mačko v starosti do 18 mesecev, lahko unovčite promocijsko kodo v višini 30 eur, ki jo pridobite na spletni strani. Članom kluba Mr. Pet priznamo posebni, 10 % popust.
LAHKO ZAVAROVANJE PREKO SPLETA SKLENEM KOT PRAVNA OSEBA ALI SAMOSTOJNI PODJETNIK?
Na spletu lahko sklenete zavarovanje le kot fizična oseba. Če želite zavarovanje skleniti kot pravna oseba ali samostojni podjetnik, lahko zavarovanje uredite preko zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555.
PLAČILO
Po zaključenem postopku sklepanja lahko zavarovalno premijo plačate s kreditno kartico (Mastercard, Visa), plačilno kartico (Activa Maestro) ter VALÚ. Zavarovalno dokumentacijo vam bomo po zaključenem postopku sklepanja in plačilu poslali na vaš e-naslov.
Lahko se odločite za enkratno plačilo ali plačilo po obrokih s položnico. V primeru obročnega plačila se prvi obrok plača takoj.
POMOČ
Za dodatno pomoč in informacije glede uporabe spletne strani smo vam na voljo preko e-maila info@triglav.si ali telefonske številke zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555. Vsi podatki o Zavarovalnici Triglav, d.d. so dostopni na triglav.si in triglav.eu. Podatki o poslovanju in solventnosti Zavarovalnice Triglav so dostopni v Letnem poročilu, ki je objavljeno na triglav.eu.
KATERE OSEBNE PODATKE V ZVEZI Z MANO OBDELUJETE?
V postopku spletnega sklepanja za namen priprave informativnega izračuna premije in sklenitve zavarovanja ter obveščanje v zvezi z njim potrebujemo naslednje vaše podatke:
E-naslov, ki ga boste oddali v postopku sklepanja zavarovanja, bomo uporabili za posredovanje zavarovalne police, splošnih zavarovalnih pogojev in ostale dokumentacije ter informacij, ki so povezane z zavarovanjem, hkrati pa vas bomo na ta e-naslov obveščali tudi o vseh pomembnih spremembah zavarovanja. Na ta e-naslov boste prejeli tudi obvestila o obnovi zavarovanja. Če želite način obveščanja spremeniti, lahko to kadarkoli storite v svojem i.triglav profilu, ali nam pišite na info@triglav.si. Vaše kontaktne podatke in druge podatke, ki jih boste oddali v naslednjih korakih, lahko uporabimo tudi za namen analize in izboljšanja uporabniške izkušnje ali pomoč pri sklepanju zavarovanja. Več informacij o obdelavi osebnih podatkov in vaših pravicah v zvezi s tem, si preberite v Politiki zasebnosti.
ZAKAJ SE OBDELUJEJO MOJI OSEBNI PODATKI?
Vaše osebne podatke obdelujemo, da vam lahko pripravimo (informativni) izračun premije za želeno zavarovanje, ter da lahko z vami sklenemo zavarovalno pogodbo in vas obveščamo o z njo povezanih informacijah (pošiljanje zavarovalne dokumentacije, obveščanje o poteku in obnovi zavarovanja…).
ALI ME LAHKO ZAVAROVALNICA KONTAKTIRA GLEDE POSTOPKA SKLENITVE ZAVAROVANJA?
Če bi se v postopku sklepanja ugotovilo, da ste pri sklepanju zavarovanja na internetu naleteli na težave in postopka sklenitve niste zaključili, vas lahko kontaktiramo preko telefona ali e-pošte, ki sta nam ju v postopku sklepanja zaupali, in vam pomagamo oz. svetujemo pri sklenitvi zavarovanja.
KAKO PRIDOBITE MOJE PODATKE?
Vaše podatke pridobimo, ko jih vnesete v sklepalno aplikacijo ali pa te podatke pri nas že hranimo, ker ste v preteklosti sklenili zavarovanje, ali pa ste se registrirali v digitalno poslovalnico i.triglav.