Zavarovanje psov in mačk

Prijavite se v i.triglav in si poenostavite postopek sklepanja s prenosom podatkov z vašega profila in pripadajočimi popusti.
Prijava
Prednosti zavarovanja:
  • povrnitev glavnine stroškov zdravljenja pri veterinarjih,

  • zavarovanje pasemskih in nepasemskih živali, ki so čipirane,

  • možnost koriščenja veliko različnih popustov,

  • možnost izbire dodatnih kritij,

  • vseživljenjsko zavarovanje.

Popusti in ugodnosti:
  • Do 40 % popusta

    TRIGLAV KOMPLET

  • Do 50 EUR prihranka

    AKCIJA AVTOMOBILNO

  • 10 % POPUSTA

    ČLAN KLUBA MR. PET ALI POPUST VETERINARJA

  • 30 EUR popusta

    ZA MLADIČKE (do 18. meseca)

Pogosta vprašanja in odgovori

Kaj je zavarovano?

Do višine dogovorjenega kritja so zavarovani stroški zdravljenja živali kot posledica bolezni ali nezgode ter pogin živali zaradi bolezni ali nezgode.

Katere živali lahko zavarujem preko spleta?

Preko spleta lahko zavarujete zdrave čipirane pse in mačke od 2. meseca do 7. leta starosti, z rodovnikom ali brez njega in mešance. Ko enkrat žival zavarujete, traja zavarovanje za ves čas njenega življenja, če zavarovanja predhodno ne prekinete. Lovske pse in pse za posebne namene lahko zavarujete le preko zavarovalnega zastopnika.

Zakaj moram pri sklepanju zavarovanja označiti, da žival ne uporabljam za posebne namene?

Sklenitev zavarovanja za žival, ki se uporablja za posebne namene, preko spleta ni mogoča. Pod posebne namene štejemo lov, vodenje slepih/slabovidnih, reševanje (plazovi, jame, ruševine), služba (fizično varovanje, odkrivanje mamil, eksploziv), snemanje oddaj, filmov in drugo. Takšno žival lahko zavarujete preko zavarovalnega zastopnika, ki bo pripravil individualno ponudbo za zavarovanje.

Kaj lahko dodatno zavarujem preko spleta?

Poleg zavarovanja za kritje stroškov zdravljenja lahko dodatno zavarujete tudi:

  • pogin ali usmrtitev živali zaradi bolezni ali nezgode do izpolnjenega 10. leta starosti, kritje velja tudi v tujini;
  • odgovornost lastnika psa ali mačke za škodo na osebah ali stvareh, ki je nastala zaradi napada ali ugriza ali zaradi povzročitve prometne nesreče;
  • asistenco za območje Slovenije ali Evrope;
  • kritje stroškov iskanja, ki nastanejo pri iskanju izginule ali ukradene živali.

Tudi dodatna kritja trajajo ves čas življenja živali (če zavarovanja vmes ne prekinete), razen kritja za pogin živali ali usmrtitev, ki traja do dopolnjenega 10. leta starosti živali.

Kaj je dodatno kritje asistence?

Asistenčne storitve so:

  • organizacija in kritje stroškov:
    • povratnega prevoza do najbližjega veterinarja;
    • prevoza najdenega izginulega psa do doma oziroma lastnika;
  • organizacija:
    • oskrbe živali v primeru hospitalizacije ali smrti lastnika psa;
    • prevoza in oskrbe živali v primeru hospitalizacije ali smrti lastnika živali v tujini;
  • pomoč pri iskanju izginule živali.

Nudenje informacij o:

  • najbližjih in dežurnih veterinarskih ustanovah,
  • dnevnem varstvu in varstvu na domu živali,
  • sprehajalcih psov,
  • pasjih/mačjih hotelih,
  • zavetiščih za pse/mačke,
  • pasjih šolah in vrtcih,
  • salonih za nego živali,
  • zavarovanju in uveljavljanju škodnih zahtevkov.

Asistenco lahko sklenete za območje Slovenije ali Evrope. V primeru težav smo vam na voljo 24 ur na dan. Kadarkoli boste potrebovali pomoč, doma ali v tujini, nas pokličite na brezplačno številko 080 28 64, iz tujine +386 2 222 28 64.

Kaj pomeni vsakokratna soudeležba?

Soudeležba pomeni, da morate del kritja stroškov zdravljenja vsakokrat plačati sami. Pri sklenitvi zavarovanja preko spleta je ta vnaprej določena in znaša v Malem paketu 25 %, v Velikem paketu in paketu Comfort pa 10 %.


Če pa bi želeli izbirati med različnimi odstotki soudeležbe, je potrebno zavarovanje skleniti preko zavarovalnega zastopnika ali pa v poslovalnici Triglav.

Kaj ni zavarovano?

Zavarovanje ne krije škode, ki nastane zaradi:

  • vzroka, ki je obstajal že pred sklenitvijo zavarovanja;
  • vzroka, ki je nastal v karenčni dobi;
  • dednih in prirojenih obolenj ali napak, ki so navedene v pogojih;
  • izginitve ali kraje živali;
  • namernega prikrivanja dejstev;
  • drugih vzrokov, navedenih v pogojih.
Ali je kritje omejeno?

Omejitve kritij obstajajo v naslednjih primerih:

  • pri kritju stroškov zdravljenja in odgovornosti lastnika živali velja soudeležba zavarovanca in
  • za primer pogina živali je trajanje zavarovanja omejeno do dopolnjenega 10. leta starosti živali ter
  • kritje je omejeno še v nekaterih drugih primerih, navedenih v pogojih.
Kje je zavarovanje veljavno?

Zavarovanje velja na območju Republike Slovenije, če ni drugače dogovorjeno in razvidno iz zavarovalne pogodbe.

Kakšne so moje obveznosti?

Vaše obveznosti so:

  • prijava okoliščin, pomembnih za zavarovanje;
  • plačilo zavarovalne premije;
  • obveščanje zavarovalnice o spremembah okoliščin, ki vplivajo na zavarovanje;
  • obveznosti po nastanku zavarovalnega primera (posredovati potrebno dokumentacijo za reševanje škodnih zahtevkov…).
Kdaj zavarovanje začne in kdaj neha veljati?

Zavarovanje začne veljati naslednji dan od plačila prvega obroka premije. Zavarovanje je vseživljenjsko, kar pomeni, da traja kritje za čas življenja živali.

Jamstvo zavarovalnice začne veljati z zamikom (karenco), in sicer:

  • 3 dni po sklenitvi za škode zaradi nezgode,
  • 14 dni po sklenitvi za škode zaradi bolezni.

Za vse dodatne storitve, ki so vključene v Velikem paketu in paketu Comfort (ortopedija, dopolnilna in alternativna zdravljenja itd.), začne jamstvo veljati 180 dni po sklenitvi zavarovanja.

Kaj, če želim zavarovanje spremeniti ali prekiniti?

Sklenjena polica je permanentna, kar pomeni, da čas trajanja zavarovanja ni določen, polica pa se nadaljuje iz leta v leto. Pred potekom zavarovalnega leta vam bomo poslali obvestilo z obračunom za naslednje zavarovalno leto in povezavo, preko katere boste lahko enostavno spremenili zavarovanje, če se bodo vaše potrebe spremenile. Zavarovanja v prvem letu trajanja ni možno prekiniti, lahko pa ga prekinete ob poteku prvega leta. V tem primeru morate odstopno izjavo podati pred iztekom prvega leta. Po preteku enega leta od sklenitve zavarovanja lahko kadarkoli odstopite od zavarovalne pogodbe. Zavarovanje v tem primeru preneha ob izteku meseca, ki sledi mesecu, v katerem boste podali odstopno izjavo. Zavarovalnica vam bo vrnila neizkoriščen del premije, če v tekočem zavarovalnem letu iz zavarovanja ni bila izplačana nobena škoda. Pisno odstopno izjavo lahko posredujete preko sporočila v digitalni poslovalnici i.triglav, e-naslova info@triglav.si ali na naslov Zavarovalnica Triglav, d.d., Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana.

Kaj pridobim z vključitvijo v Triglav komplet?

S Triglav kompletom lahko prejmete do 40 % popusta pri sklenitvi tega in ostalih premoženjskih zavarovanj, če premija zavarovanja znaša vsaj 100 EUR. V postopku sklepanja lahko ustvarite svoj Triglav komplet ali se vključite v Triglav komplet člana vaše družine ali sorodstva, s katerim živite na istem naslovu.

Več o Triglav kompletu.

Kaj, če sem ob sklepanju izbral zdravljenje preko pooblaščenega veterinarja in bom izkoristil 10 % popust?

Če ste ob sklepanju zavarovanja izbrali, da boste psa zdravili pri pooblaščenih veterinarjih, ste bili deležni popusta na premijo v višini 10 %, zato morate izbrati veterinarja s seznama in postopek je enak, kot je opisan pri odgovoru na vprašanje "Kako uveljavim zavarovanje?". Če boste psa zdravili drugje, pa ne gre za nujen poseg (to pomeni, da ne gre za stanje, kjer je neposredno ogroženo življenje psa), se bo pri obračunu škode zavarovalnina zmanjšala sorazmerno glede na priznan popust pri sklenitvi zavarovanja. To določilo ne velja, če gre za nujen poseg.

Kako in kje pridobim promocijsko kodo za 30 EUR popusta za živali, stare do 18 mesecev?

Kodo za popust lahko pridobite na tej spletni strani. Namenjena je zavarovanju mladičkov, ki še niso dopolnili 18 mesecev starosti. Na ta način spodbujamo preventivni veterinarski pregled, ki ga je dobro opraviti za dobrobit vašega ljubljenčka. 30 EUR namreč največkrat znaša strošek takšnega pregleda. Ugodnost se izključuje z bonom akcije AvtoMobilno.

Ali mi pripada akcijski popust, če sem član kluba Mr. Pet?

Vsi člani kluba Mr. Pet, trgovine za male živali, boste pri sklenitvi zavarovanja poleg ostalih ugodnosti deležni tudi posebnega akcijskega popusta, ki:

  • velja pri sklenitvi novega zavarovanja, in sicer v prvem letu sklenjenega zavarovanja;
  • se aktivira z vnosom številke kartice kluba Mr. Pet – ta se lahko uporabi pri sklenitvi zavarovanja za več živali;
  • velja za fizične osebe, ki so na zavarovalni polici v vlogi zavarovalca in plačnika premije;

Popust velja pri sklenitvi novega zavarovanja, in sicer v prvem letu sklenjenega zavarovanja. Akcijski popust za člane kluba Mr. Pet se izključuje s kodo za 10 % popusta, ki ste jo prejeli od veterinarja.

Popust lahko do 31. 12. 2024 unovčite pri sklenitvi zavarovanja preko spleta, pri zavarovalnem zastopniku in v poslovalnicah Zavarovalnice Triglav.

Pri veterinarju sem prejel kodo za 10 % popusta. Kako in kje jo lahko unovčim?

Če ste pri veterinarju prejeli kodo za 10 % popusta, jo lahko izkoristite pri sklepanju zavarovanja za male živali. Kodo vnesete na koraku Premija in ugodnosti v polje za vnos 10 % popusta. Popust velja pri sklenitvi novega zavarovanja, in sicer v prvem letu sklenjenega zavarovanja. Akcijski popust, ki ste ga prejeli od veterinarja, se izključuje z ugodnostjo članstva kluba Mr. Pet. Izkoristite lahko samo eno od teh ugodnosti.

Ali lahko koristim ugodnosti iz akcije AvtoMobilno, ki sem jih pridobil ob novi sklenitvi avtomobilskega zavarovanja?

Če ste ob novi sklenitvi avtomobilskega zavarovanja sklenili najmanj 2 akcijski zavarovanji, ste prejeli tudi:

  • kupon za popust v vrednosti 40 ali 50 EUR za sklenitev novega avtomobilskega ali premoženjskega zavarovanja in
  • bon v vrednosti 30 EUR za sklenitev novega zavarovanja malih živali, mlajših od 18 mesecev.

Ugodnosti sta vidni na zavarovalni dokumentaciji, ki ste jo prejeli ob sklenitvi, in ju lahko vnovčite pri sklenitvi zavarovanja vašega psa ali mačke. Kupon za 40 oz. 50 EUR lahko unovčite, če premija znaša več kot 200 EUR. Bon v vrednosti 30 EUR pa lahko izkoristite v primeru, da je zavarovana žival mlajša od 18 mesecev in je prvi obrok premije za plačilo višji od 30 EUR, saj se bon odšteje od prvega plačila. Ugodnosti sta unovčljivi eno leto od datuma izdaje. Bon se izključuje s promocijsko kodo za 30 EUR popusta za mladičke do 18. meseca starosti.

Ali zavarovanje malih živali krije bolezni in poškodbe, ki so obstajale že pred sklenitvijo zavarovanja?

Ne, zavarovanje ne krije obstoječih stanj. Prav tako niso krite:

  • bolezni in poškodbe, ki so nastale v karenčni dobi;
  • dedna in prirojena obolenja ali napake, navedena v zavarovalnih pogojih;
  • zobozdravstvene storitve;
  • preventivni in elektivni posegi (cepljenje, sredstva za odpravo parazitov, kastracija oziroma sterilizacija, toaleta krempljev …);
  • alergijski in genetski testi;
  • dietna hrana, prehranska dopolnila, zdravila brez predpisanega recepta.
Kako uveljavim zavarovanje?

Če vaš pes ali mačka zboli oziroma se poškoduje, ga takoj peljite k veterinarju. O tem ni treba prej obvestiti zavarovalnice. Strošek veterinarske storitve v celoti poravnate pri veterinarju. Pri zavarovalnici nato uveljavljate povračilo stroška veterinarske storitve. Zavarovalnica bo potrebovala izpolnjen obrazec »Prijava škode iz zavarovanja malih živali« in račune za opravljene veterinarske storitve z navedeno diagnozo veterinarja. Škodo lahko prijavite tudi preko spleta ali preko digitalne poslovalnice i.triglav. Ko bo škodna dokumentacija popolna, boste nakazilo prejeli v roku enega tedna.

Lahko zavarovanje preko spleta sklenem kot pravna oseba ali s.p.?

Na spletu lahko sklenete zavarovanje le kot fizična oseba. Če želite zavarovanje skleniti kot pravna oseba ali samostojni podjetnik, lahko zavarovanje uredite preko zavarovalnega zastopnika ali pokličete na telefonsko številko 080 555 555.

Ali se moram za sklenitev zavarovanja prijaviti v digitalno poslovalnico i.triglav?

Ne. Če pa ste že uporabnik digitalne poslovalnice i.triglav, priporočamo, da se pred začetkom sklepanja zavarovanja prijavite, saj bo na ta način postopek sklepanja za vas hitrejši. Registracija v digitalno poslovalnico i.triglav vam prinese tudi dodatni Triglav komplet popust, z zavarovanji lahko upravljate brez obiska poslovalnice, prijavite lahko škodo in spremljate status škodnega zahtevka in imate popoln pregled nad svojimi naložbami.

Kako lahko plačam zavarovalno premijo?

Zavarovalno premijo lahko plačate s kreditno kartico (Mastercard, Visa) in plačilno kartico (Activa Maestro). Lahko se odločite za takojšnje plačilo ali plačilo na obroke, ki se izvaja s trajnikom. Prvi obrok se plača takoj.

Na kakšen način se izvaja plačevanje naslednje leto?

Polica se avtomatično podaljšuje iz leta v leto. Prvo plačilo morate izvesti takoj, za vsa ostala plačila boste prejeli UPN. V kolikor ste izbrali plačilo po obrokih, bo v elektronski pošti, ki jo boste prejeli z zavarovalno dokumentacijo, tudi izjava za odobritev SEPA direktne obremenitve. Izjavo natisnite in pošljite na Zavarovalnico Triglav. Če se naknadno odločite za drugačen način plačila kot ste ga izbrali ob sklenitvi, lahko to spremenite v eni od poslovalnic Zavarovalnice Triglav širom po Sloveniji.

Katere osebne podatke v zvezi z mano obdelujete?

V postopku spletnega sklepanja za namen priprave informativnega izračuna premije in sklenitve zavarovanja ter obveščanje v zvezi z njim potrebujemo naslednje vaše identifikacijske in kontaktne podatke: ime, priimek, spol, rojstni datum, davčno številko, naslov stalnega bivališča, podatke o plačilnem sredstvu, št. transakcijskega računa, e-naslov, telefonsko številko.

E-naslov, ki ga boste oddali v postopku sklepanja zavarovanja, bomo uporabili za posredovanje zavarovalne police, splošnih zavarovalnih pogojev in ostale dokumentacije ter informacij, ki so povezane z zavarovanjem, hkrati pa vas bomo na ta e-naslov obveščali o vseh pomembnih spremembah zavarovanja. Na ta e-naslov boste prejeli tudi obvestila o obnovi zavarovanja. Če želite način obveščanja spremeniti, lahko to kadarkoli storite v svojem i.triglav profilu ali nam pišite na info@triglav.si.

Vaše kontaktne podatke in druge podatke, ki jih boste oddali v naslednjih korakih, lahko uporabimo tudi za namen analize in izboljšanja uporabniške izkušnje ali pomoč pri sklepanju zavarovanja. Več informacij o obdelavi osebnih podatkov in vaših pravicah v zvezi s tem, si preberite v Politiki zasebnosti.

Zakaj se obdelujejo moji osebni podatki?

Vaše osebne podatke obdelujemo:

  • da vam lahko pripravimo (informativni) izračun premije za želeno zavarovanje
  • da lahko z vami sklenemo zavarovalno pogodbo in
  • da vas obveščamo o s pogodbo povezanih informacijah (pošiljanje zavarovalne dokumentacije, obveščanje o poteku in obnovi zavarovanja …).
Ali me lahko zavarovalnica kontaktira glede postopka sklenitve zavarovanja?

Če bi ugotovili, da ste pri sklepanju zavarovanja na spletu naleteli na težave in postopka sklenitve niste zaključili, vas lahko kontaktiramo preko telefona ali e-pošte, ki ste nam ju v postopku sklepanja zaupali, in vam pomagamo oz. svetujemo pri sklenitvi zavarovanja.

Kako pridobite moje podatke?

Vaše podatke pridobimo, ko jih vnesete v sklepalno aplikacijo, ali pa te podatke pri nas že hranimo, ker ste v preteklosti sklenili zavarovanje ali pa ste se registrirali v digitalno poslovalnico i.triglav.

4.0.165g