Življenjsko zavarovanje LAJF

V lajfu nikoli ne veš, kaj te čaka jutri, zato se zavaruj za nepredvideno.
Prijava
Prednosti zavarovanja:
  • prilagojeno mladim od 18. do 35. leta starosti,

  • nezgodno zavarovanje za primer zloma, izpaha ali opekline,

  • nezgodna renta v primeru 50- ali več odstotne invalidnosti,

  • izplačilo do 60.000 EUR v primeru smrti.

Popusti in ugodnosti:
  • 10 % popusta

    S kodo za popust lahko izkoristiš ugodnost in zavaruješ svoj LAJF po nižji premiji.

  • Popust na letno ali enkratno plačilo premije

    MANJ OBROKOV, NIŽJA PREMIJA

Imaš i.triglav račun? Smo že opravili video identifikacijo?

Oboje namreč potrebuješ, če želiš skleniti zavarovanje prek spleta.

Če ti kaj od zgoraj navedenega manjka, brez skrbi. Vse lahko urediš sproti.


Za sklenitev zavarovanja ustvari oz. se prijavi v svoj i.triglav račun. Tvoje zavarovanje bo postalo veljavno šele, ko opraviš video identifikacijo in elektronsko podpišeš zavarovalno dokumentacijo. Če že imaš i.triglav račun in si se registriral/-a s pomočjo video identifikacije, ti je za sklenitev ni treba ponovno opraviti.

Za pomoč nam lahko pišeš na info@triglav.si ali pokličeš na 080 28 64.

Pogosta vprašanja in odgovori

Kdo se lahko zavaruje?

Zavarovanje lahko sklenejo zdrave, polnoletne osebe s pristopno starostjo od 18 do vključno 35 let. Pristopna starost je razlika med začetkom leta zavarovanja in letom rojstva.

Zakaj je življenjsko zavarovanje LAJF zame priporočljivo?

Ker zavarovanje združuje tri različna kritja, s katerimi se zavaruješ za primer zlomov, izpahov in opeklin, za mesečno nezgodno rento za 50 ali večodstotno trajno invalidnost in za primer smrti. Z zavarovanjem poskrbiš tako za nezgodno kot tudi za življenjsko kritje.

Kje lahko sklenem zavarovanje?

Zavarovanje lahko skleneš samo preko spleta. Postopek sklenitve je enostaven. Če pa želiš še višje zavarovalne vsote, je zate morda primernejše drugo zavarovanje. Več informacij pridobiš, če nam enostavno pišeš na info@triglav.si ali pokličeš na telefonsko številko 080 555 555.

Ali se moram za sklenitev zavarovanja prijaviti v digitalno poslovalnico i.triglav in opraviti video identifikacijo?

Da. Za sklenitev zavarovanja se moraš prijaviti ali registrirati v digitalno poslovalnico i.triglav. S tem si poenostaviš postopek sklepanja, saj se bodo tvoji osebni podatki v sklepalno aplikacijo prenesli s tvojega profila.

Zaradi varnosti sklenitve življenjskega zavarovanja in zahtev zakonodaje moraš opraviti tudi video identifikacijo, da vemo, da si to res ti, za kar te bomo prosili po koncu sklepanja. To moraš opraviti v 3 dneh od sklenitve. Vendar ti ni treba skrbeti. Na čakajočo video identifikacijo te bomo spomnili z e-pošto.

Registracija v i.triglav pa ti prinese tudi dodaten Triglav komplet popust za sklenitev ostalih zavarovanj, z zavarovanji lahko upravljaš brez obiska poslovalnice in imaš popoln pregled nad svojimi zavarovanji.

Kdaj lahko opravim videoidentifikacijo?

Video identifikacijo opravlja zunanji izvajalec od ponedeljka do petka od 8. do 20. ure in v soboto od 8. do 16. ure. Če sklepaš zavarovanje izven delovnih ur za video identifikacijo, si enostavno shrani informativni izračun po koncu sklepanja, mi pa te bomo spomnili naslednji dan in pozvali k video identifikaciji.

Kaj krije zavarovanje?

Z zavarovanjem se lahko zavaruješ za primer:

  • smrti – v primeru smrti se izplača zavarovalna vsota upravičencu, ki ga navedeš v postopku sklepanja in je izpisan na zavarovalni polici,
  • zlomov, izpahov in opeklin – če v nezgodi utrpiš posledice, kot so zlom, izpah in opekline, ti zavarovalnica izplača nadomestilo – odstotek zavarovalne vsote, ki jo glede na poškodbo najdeš v Tabeli zlomov, izpahov in opeklin,
  • mesečna nezgodna renta za 50 ali več odstotkov trajne invalidnosti – če pride do trajne invalidnosti, se mesečna nezgodna renta izplača v primeru, če je invalidnost 50- ali večodstotna. To lahko preveriš v Tabeli invalidnosti za določanje trajne izgube splošne delovne sposobnosti zaradi nezgode. Renta pa se izplačuje 10 let.
    Pravico do nezgodne rente za invalidnost zavarovalnica ugotavlja po več škodnih dogodkih v okviru ene zavarovalne police.
    To pomeni, če na eni roki izgubiš palec na drugi roki pa pest, se višini odstotkov po obeh nezgodah seštejeta. Za izgubo palca je predvideno izplačilo 20 % zavarovalne vsote, za pest pa 55 % zavarovalne vsote. Skupni odstotek invalidnosti torej znaša 75 %, kar pomeni, da se mesečna nezgodna renta prične izplačevati.
Ali moram biti zdrav/-a, da lahko sklenem zavarovanje?

Da. Pogoj za sklenitev zavarovanja je potrditev izjave o zdravstvenem stanju brez posebnosti. O tvojem zdravstvenem stanju te bomo vprašali med postopkom sklepanja zavarovanja.
Če pa si v zadnjih treh letih utrpel/-a hujše zdravstvene težave ali poškodbe, lahko podobno zavarovanje skleneš preko zavarovalnega zastopnika, v poslovalnici Zavarovalnice Triglav ali preko spleta, vendar potrebujemo malo več podatkov, ki se nanašajo na tvoje zdravstveno stanje.

Kolikšna mora biti višina zavarovalne vsote, da lahko poskrbim za svoje bližnje?

Znesek je odvisen od več dejavnikov, kot so tvoj družinski status, življenjski slog in finančno stanje. Znesek zavarovanja naj bi nadomestil izpad dohodka v primeru tvoje smrti in je tako odvisen tudi od potreb tvoje družine, družinskih načrtov, najetih kreditov in vsega, kar bi lahko tvoje najbližje finančno bremenilo v primeru tvoje smrti.
Višino zavarovalne vsote, ki ti jo priporočamo, lahko preveriš na povezavi za izračun zavarovalne vsote.

Kaj se zgodi, če se poškodujem?

Če utrpiš nezgodo, ki ima za posledico zlom, izpah ali opekline ali invalidnost, na podlagi katere si upravičen do nezgodne rente, se zavarovalna vsota izplača tebi kot zavarovani osebi.

Kaj se zgodi z zavarovanjem v primeru smrti zavarovane osebe?

Ob sklepanju zavarovanja dobro premisli, kdo bo upravičenec v primeru smrti v tvojem zavarovanju. Upravičenec ureja in prejme izplačilo oz. zavarovalno vsoto za smrt. Upravičenec se mora v primeru smrti zavarovanca oglasiti na katerikoli enoti Zavarovalnice Triglav. Izpolniti mora prijavo zavarovalnega primera za smrt zavarovane osebe. Predložiti mora svoj osebni dokument, davčno številko, bančno kartico, izpisek iz matičnega registra o smrti zavarovane osebe, potrdilo o vzroku smrti in zavarovalno polico, če jo ima. S prijavo smrti se preneha plačevati zavarovalna premija, zavarovanje pa se zaključi.

Kdaj zavarovanje začne in kdaj neha veljati?

Zavarovanje začne veljati prvi dan v mesecu, ta pa je odvisen od tega, v katerem dnevu posameznega meseca sklepaš zavarovanje:

  • če zavarovanje sklepaš več kot 3 delovne dni pred potekom meseca, bo to začelo veljati v začetku naslednjega meseca (primer: če sklepaš 15. februarja, bo zavarovanje začelo veljati 1. marca).
  • če zavarovanje sklepaš manj kot 3 delovne dni pred potekom meseca, pa bo zavarovanje začelo veljati v začetku drugega meseca od meseca spletnega sklepanja (primer: če sklepaš 27. februarja, bo zavarovanje začelo veljati 1. aprila).

Seveda pa je treba za veljavnost zavarovanja plačati tudi prvo premijo. Zavarovanje traja 3 leta in preneha z dnem, ki ga imaš napisanega na zavarovalni pogodbi, ob 24. uri. Zavarovanje preneha tudi v primeru smrti zavarovane osebe ali v primeru neplačila premije (po neplačanem opominu).

Kako lahko odstopim od pogodbe ali prekinem zavarovanje?

Tvoja pravica je, da lahko v roku 30 dni od sklenitve zavarovanja odstopiš od pogodbe. Navedba razloga ni potrebna, prav tako te ne bremenimo dodatnih stroškov.
Zavarovanje lahko prekineš kadarkoli v času trajanja zavarovanja s pisno odstopno izjavo, ki jo moraš posredovati na e-naslov info@triglav.si ali po navadni pošti na naslov Zavarovalnica Triglav, d. d., Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana. Prekinitev zavarovanja začne veljati z naslednjim mesecem, ki sledi mesecu podane izjave za prekinitev zavarovanja.

Koliko znaša mesečna zavarovalna premija?

Ker je zavarovanje namenjeno mladim, smo upoštevali, da je cena ugodna, in znaša že od 5,54 EUR mesečno z davkom in brez popustov. Zavarovanje lahko plačuješ mesečno, letno ali enkratno.

Ali frekvenca plačevanja vpliva na popust na premijo?

V primeru enkratnega plačila premije velja 6,2 % popusta na premijo, v primeru letnega plačevanja pa 3,5 % popusta.

Lahko zavarovanje preko spleta sklenem kot pravna oseba ali s. p.?

Zavarovanje lahko skleneš le kot fizična oseba.

Kako lahko plačam zavarovalno premijo?

Zavarovalno premijo lahko plačaš z univerzalnim plačilnim nalogom v obliki e-računa s potrditvijo v tvoji spletni banki ali s SEPA direktno bremenitvijo, kar pomeni, da nam daš privolitev, da premijo trgamo s tvojega računa.

Kakšne so moje obveznosti?

Tvoje obveznosti so:

  • prijava okoliščin, pomembnih za zavarovanje in ocenitev nevarnosti pri sklenitvi zavarovalne pogodbe;
  • navajanje točnih, resničnih in popolnih podatkov;
  • obveščanje o spremembah osebnih podatkov, ki so pomembni za izvajanje zavarovanja;
  • plačevanje premije v dogovorjenem roku in na dogovorjen način;
  • po nastanku zavarovalnega primera ukreniti vse potrebno za zdravljenje in se ravnati po zdravnikovih navodilih;
  • zavarovalnici pisno prijaviti zavarovalni primer ter v prijavi podati vsa potrebna obvestila in podatke, ki jih zavarovalnica potrebuje za razrešitev primera.
Katere osebne podatke v zvezi z mano obdelujete?

E-naslov, ki ga oddaš v postopku oddajanja ponudbe za zavarovanje, bomo uporabili za pošiljanje sporočila o zaključenem postopku sklepanja zavarovanja in povezavo do dokumentov, ki so odloženi v digitalni poslovalnici i.triglav. Vabimo te, da v svojem i.triglav profilu nastaviš možnost elektronskega obveščanja, da lahko vsa pomembna sporočila v prihodnje prejemaš na svoj elektronski naslov. Tvoje kontaktne podatke in druge podatke, ki jih oddaš v naslednjih korakih, lahko uporabimo tudi za namen analize in izboljšanja uporabniške izkušnje ali pomoč pri sklepanju zavarovanja. Več informacij o obdelavi osebnih podatkov si preberi v Politiki zasebnosti.

Zakaj se obdelujejo moji osebni podatki?

Tvoje osebne podatke obdelujemo, da ti lahko pripravimo (informativni) izračun premije za želeno zavarovanje ter da lahko s tabo sklenemo zavarovalno pogodbo in te obveščamo o z njo povezanih informacijah (pošiljanje zavarovalne dokumentacije, obveščanje o poteku in obnovi zavarovanja …).

Ali me lahko zavarovalnica kontaktira glede postopka sklenitve zavarovanja?

Če bi ugotovili, da so bile pri sklepanju zavarovanja na spletu težave in postopka sklenitve nisi zaključil/-a, te lahko kontaktiramo preko telefona ali e-pošte, ki si nam ju v postopku sklepanja zaupal, in ti pomagamo oz. svetujemo pri sklenitvi zavarovanja.

Kako pridobite moje podatke?

Tvoje podatke pridobimo, ko jih vneseš v sklepalno aplikacijo, ali pa te podatke pri nas že hranimo, ker si v preteklosti sklenil/-a zavarovanje ali pa si se registriral/-a v digitalno poslovalnico i.triglav.

Zakaj je potrebno opredeliti svoje potrebe in zahteve?

Opredelitev potreb in zahtev je del sistema varstva potrošnikov na področju zavarovalništva in temelji na Zakonu o zavarovalništvu in smernicah EU in Direktivi o distribuciji zavarovalnih produktov. Pred sklenitvijo zavarovalne pogodbe te opozorimo na vprašanje glede tvojih zahtev in potreb po zavarovanju. Odgovor ti pove, ali je zavarovanje primerno zate. Če izjave ne potrdiš, lahko vseeno skleneš zavarovanje, vendar se moraš zavedati, da zavarovanje morda ni skladno s tvojimi potrebami in zahtevami.

4.0.165g